Opis
Letnik zaokrožujemo s številko, posvečeno različnim temam, največ pozornosti pa tokrat posvečamo vodenju razreda in vodenju v šoli nasploh. To temo smo posredno naslavljali že nekaj številk zapored: ko smo predstavljali aktivnosti in primere varnega in spodbudnega učnega okolja, vzgojne stile, strategije preprečevanja medvrstniškega nasilja, izzive duševnega zdravja in duševnih stisk, ne nazadnje pa lani tudi s temami iz pozitivne psihologije. Poleg tem, povezanih z vodenjem (srednje vodenje, učinkovito vodenje razreda, vodenje mednarodnih projektov, razredništvo v gimnaziji …), pa v reviji pišemo še o razredni akceleraciji kot inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem pristopu za nadarjene v osnovni šoli, izdelovanju zapiskov s pomočju računalnika za učence z razvojno disgrafijo, socialnih interakcijah otrok skozi prizmo alternativnih pristopov in konceptov. Objavljamo tudi odzive pedagoških delavcev, vključenih v project Varno in spodbudno učno okolje na temo vodenja.
Za zaključek pa Center za jezikovne vire in tehnologije Univerze v Ljubljani, ki se ukvarja z raziskovanjem in razvojem digitalne infrastrukture za sodobno slovenščino, v članku predstavlja jezikovne vire in tehnologije, ki jih razvijajo in so koristni tudi za področje vzgoje in izobraževanja. Vabljeni k branju!
|