Šolska knjižnica (3-4/2024)

22,00 

Opis

Obsežna dvojna številka postavlja knjižnico v središče šole – šolska knjižnica je prostor srečevanj, dela, učenja, projektov …, šolski knjižničar pa je tisti, zaradi katerega je vse to dostopno tako učencem kot učiteljem. Pestrost delovanja šolskega knjižničarja se kaže tudi v prispevkih v rubriki Stroka in praksa; pišemo o pomenu in vlogi šolskih knjižničarjev pri razvijanju bralne pismenosti, o sodelovanju Koroške osrednje knjižnice s šolskimi knjižnicami, o raziskovanju družbenih omrežij, o uporabi slikanice pri pouku dodatne strokovne pomoči v vrtcu in prvem triletju osnovne šole, o bralni znački za zaposlene, o literarnih delih kot izhodišču za krepitev različnih spretnosti pri otrocih … Stroka tokrat prinaša izsledke raziskave, v katero so bili vključeni šolski knjižničarji in katere rezultat je seznam najpomembnejših slovenskih romanov. Koliko možnosti imajo šolski knjižničarji za svojo strokovno rast, pa nenazadnje kažejo številni Odmevi.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

Stopnja izobraževanja

,

Vrsta gradiva

ISSN 0353-8958
Število strani 96 str.
Format A5