Fizika v šoli (2/2024)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

Vodilna tema letošnjega letnika je vrednotenje znanja pri pouku fizike. V prvi letošnji številki so bila predstavljena teoretična izhodišča za vrednotenje znanja, v tej številki pa jim sledijo članki iz prakse. Fizika je naravoslovni predmet, ki nudi priložnosti za različne oblike vrednotenja znanja, to potrjujejo avtorji kar štirih člankov na to temo.
V rubriki »Iz teorije za prakso« objavljamo članek na temo teorije relativnosti,
ki bo marsikateremu bralcu ponudil koristen pogled na to pogosto
slabo razumljeno vsebino in morda kakšnemu učitelju dodatno priložnost,
kako to zahtevno vsebino približati učencem.
V rubriki »Iz prakse« preberemo, kako lahko s sodobno tehnologijo na daljavo opazujemo ozvezdja južnega neba. Rubriko zaključimo s članki na temo fizikalnih tekmovanj.
Stalna avtorica rubrike »Upodobitve v fiziki« s tokratnim člankom zaključuje
serijo člankov na temo »Nariši, opiši, razloži« in se posveti razlagi.
Objavljamo tudi intervju s priznano slovensko znanstvenico dr. Andrejo Gomboc.

Vabljeni k branju, nabiranju novih idej in soustvarjanju naše revije.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

Stopnja izobraževanja

, ,

Vrsta gradiva

ISSN 1318-6388
Število strani 65 str.
Format A4