Opis
Revijo Vodenje v vzgoji in izobraževanju smo v letu 2022 grafično prenovili, zato je bolj pregledna in očem prijazna.
V tej reviji smo zbrali članke na različne, vendar izjemno aktualne teme.
V povezavi z mreženjem objavljamo članek, ki predstavlja vedno bolj uveljavljeno prakso učnih sprehodov v povezavi s samorefleksijo, izpostavljen je element mreženja med dvema šolama.
V drugem članku je predstavljen projekt Učim se biti učitelj, pojasnjene so vloge posameznih članov tima in ugotovitve spremljanja izvajanja programa ter podana priporočila za vključevanje strokovnih delavcev začetnikov v učečo se skupnost.
V članku o raziskavi TALIS 2018 avtorica ugotavlja povezanost med zadovoljstvom učiteljev s svojim poklicem ter dejavniki sodelovalne kulture v šolah.
Članek z naslovom Evropski delodajalci v izobraževanju smo most med izobraževalno in delovno sfero nas popelje na področje, o katerem se premalokrat pogovarjamo, a bi se morali.