Opis
Pomladna številka revije Šolska knjižnica z glavnino prispevkov iz prakse prinaša polno uporabnih idej in primerov. Pišemo o šolski knjižnici, kjer so oblikovali seznam mladinskega leposlovja in učence spodbudili k razmišljanju o ekoloških vrednotah, človekovem vplivu na okolje in o kakovosti medsebojnih odnosov. Ob zaključku bralne značke so knjižničarke izvedle sobo pobega, zabavno igro, ki vključuje reševanje ugank in nalog v sproščujočem vzdušju. Ob 110. obletnici rojstva Kristine Brenkove so na šoli izpeljali mednarodni literarni in likovni natečaj ter ponesli njeno ime v dežele, kjer je začasno bivala. Prilagojena bralna značka za učence z bralnimi težavami je dejavnost, ki spodbuja k branju in prinaša kar nekaj pozitivnih učinkov, predvsem užitek v branju in večji uspeh pri pouku. Predstavljamo še obravnavo pesniške zbirke kot branje v nadaljevanjih, gostovanje razstave z naslovom Pot knjige – od avtorja do bralca in uporabo aplikacije za doživljajsko učenje v šolski knjižnici. Sklenemo s poročili z evropske konference o pismenosti in s strokovnega srečanja ABC bralne pismenosti ter prestavitvijo programa #športajmoinberimo.