Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
vzgoja in izobraževanje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
vzgoja in izobraževanje
Razvojnopodporni odnosi v šolskem kontekstu: vloga navezanosti
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2024
•
Avtorji:
dr. Urška Žugelj
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
razvoj otroka
,
navezanost
,
razvojnopodporni odnosi
Dobrobit učencev in učenk v Sloveniji – izsledki iz mednarodnih raziskav PIRLS, TIMSS in PISA
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2/2023
•
Avtorji:
dr. Mojca Štraus
,
Sebastjan Magdič
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
TIMSS
,
PIRLS
,
mednarodne raziskave PISA
,
psihična dobrobit
,
dobrobit učencev in učenk
,
socialna dobrobit
Mnenje mladih v Sloveniji o šoli na začetku srednješolskega izobraževanja
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 1-2/2016
•
Avtorji:
Mojca Štraus
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
raziskava PISA
,
nekognitivni rezultati
Prekomerna vzdražljivost živčnega sistema in nadarjeni učenci – razumevanje, prepoznavanje in svetovalna podpora
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 1/2017
•
Avtorji:
mag. Tanja Bezić
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
nadarjeni
,
učno okolje
,
svetovanje
,
teorija pozitivne osebnostne dezintegracije
,
prekomerna vzdražljivost živčnega sistema
Samo podajanje informacij in nalog ne bo dovolj (osebno doživljanje vodenja projektnega tima)
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2020
•
Avtorji:
mag. Mojca Meke
•
Ključne besede:
vodenje
,
vzgoja in izobraževanje
,
projektni tim
,
kolegialne hospitacije
Solidarnost in prostovoljstvo v vzgoji in izobraževanju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2020
•
Avtorji:
Tjaša Arko
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
prostovoljstvo
,
solidarnost
,
spodbujanje solidarnosti
Sodobni pogoji avtoritete staršev in učiteljev/učiteljic
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2021
•
Avtorji:
Hana Hunjet
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
avtoriteta
,
družina
,
otrokocentričnost
Zakaj je vredno krepiti integriteto otrok v šoli Prve izkušnje pilotnega projekta ,Krepitev integritete učencev v osnovni šoli’
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
mag. Klavdija Šipuš
•
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
državljanska vzgoja
,
pilotni projekt
,
integriteta
,
individualizacija
,
družbene norme
,
vrednote slovenske mladine
,
etika
Pogled učiteljev na pomen integracije umetnosti na različnih področjih delovanja učencev in dijakov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2022
•
Avtorji:
dr. Simona Prosen
,
dr. Barbara Sicherl Kafol
,
dr. Helena Smrtnik Vitulić
,
dr. Helena Korošec
,
dr. Vesna Geršak
,
dr. Uršula Podobnik
•
Ključne besede:
projekt SKUM
,
vzgoja in izobraževanje
,
umetnost
,
učenci
,
učitelji
,
dijaki