Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
trajnostni razvoj
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
trajnostni razvoj
Gimnazija Tolmin – sotočje mladih možganov in aktualnih izzivov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
Vesna Lipušček
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
učilnica na prostem
,
skrb za varno in spodbudno (učno) okolje
Izobraževanje, okoljsko ozaveščanje in povezovanje skupnosti skozi projekt čebelje senzorne poti osnovne šole Nove Jarše
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
Slađana Đukanović
,
Emir Jušič
,
Kaja Komac
,
Maja Strel
,
Zala Šeme
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
čebelja senzorna pot
,
okoljsko ozaveščanje
,
senzorno učenje
Z majhnimi koraki spreminjamo svet
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
Sonja Serec
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
podnebne spremembe
,
VITR
,
vzgoja in izobraževanje za trajnosti razvoj
Poosebljanje vrednot trajnostnosti
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
dr. Gregor Torkar
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj
,
VITR
,
kompetence
,
ključni cilji
Podnebno izobraževanje v osnovnem in srednjem šolstvu – ozadja, usmeritve in priporočila
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
dr. Janez Berdavs
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
podnebno izobraževanje
,
blaženje podnebnih sprememb
,
prilagajanje podnebnim spremembam
,
okoljska pismenost
Dobro živeti … znotraj okoljskih meja našega planeta?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2024
•
Avtorji:
dr. Darja Piciga
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
planetarne meje
,
ekonomija obročnega krofa
,
sistemski pristop
,
Earth for All
Šolska knjižnica kot temelj ekološke vzgoje v osnovni šoli
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2023
•
Avtorji:
Koraljka Čeh
•
Ključne besede:
vzgoja
,
trajnostni razvoj
,
vrednote
,
ekologija
,
eko bralna značka
Srečkov ekovrt
Članek iz:
Razredni pouk 3/2022
•
Avtorji:
Katja Guštin
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
učenje na prostem
,
interesna dejavnost
,
projekt Šolski ekovrt
Educational Changes and Crisis Management
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 1/2023
•
Avtorji:
Tamás Kersánszi
,
dr. Tibor Baráth
,
Petronella Antoni-Alt
,
dr. Ágnes Fazekas
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
vodenje šole
,
COVID
,
spremembe v izobraževanju
,
raziskovalni načrt
Informacijska pismenost v luči stalnih sprememb ali (ponovni) razmislek o informacijski pismenosti
Članek iz:
Šolska knjižnica 1-2/2016
•
Avtorji:
Urška Repinc
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
sodelovanje
,
informacijska pismenost
,
holistični pristop
,
vodeno poizvedovanje
Načrtovanje učnega sklopa s poudarkom na trajnostnem razvoju in razvijanju trajnostne mobilnosti
Članek iz:
Razredni pouk 1/2021
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
načrtovanje
,
okolje
,
aktivna vloga učenca
,
dokazi
,
učni sklop
Izobraževanje za trajnostni razvoj in prihodnost Evrope – kaj menijo osmošolci v Sloveniji (IEA ICCS 2016)
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2021
•
Avtorji:
Jure Novak
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
državljanska vzgoja
,
prihodnost Evrope
,
ICCS
1
2
3
»