Preprečevanje, prepoznavanje in naslavljanje medvrstniškega nasilja v VIZ

V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili Protokol ob zaznavi in za obravnavo medvrstniškega nasilja v vzgojno-izobraževalnih zavodih,…

Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega šolstva

V Digitalni bralnici ZRSŠ smo objavili Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega…

Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2022

Obveščamo vas, da smo konferenco KUPM 2022 zaradi epidemičnih razmer prestavili na 25. 4. 2022. Konferenco bomo izvedli v živo v Kongresnem centru Brdo,…

Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2022

Obveščamo vas, da smo konferenco KUPM 2022 zaradi epidemičnih razmer prestavili na 25. 4. 2022. Konferenco bomo izvedli v živo…

25 apr. 2022
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih in področjih

V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili »Smernice za uporabo digitalne tehnologije 2021« za posamezne predmete in področja.

NA-MA POTI

Cilj projekta je NA-MA POTI – NAravoslovje, MAtematika, Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija, Interaktivnost je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki…

Projekt NA-MA POTI
Razvijanje kompetenc integriranega vodenja

Osnovni cilj projekta ILSP – Integrated Leadership in School Practice (Integrirano vodenje v šolski praksi) je zbrati dokaze iz prakse…

Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve

Cilj projekta DESIGN MY FUTURE – Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve je zmanjšati zgodnje opuščanje šolanja pri…

Vrednotenje prečnih veščin na področju naravoslovja, matematike in tehnologije

Temeljni cilj projekta ATS STEM – Assessment of Transversal skills on STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) je razvijati in preizkušati…

Računalniško in matematično mišljenje

Glavni cilj projekta CMCT – Computational thinking and mathematical thinking: digital literacy in mathematics curricula je raziskati, kako lahko povežemo…

Glas učenca – most do učenja

Cilj projekta STUDENT VOICE, Glas učenca – most do učenja je slišan in upoštevan glas učenca, ki temelji na vzpostavitvi…

O izobraževanju na daljavo s svetovalci ZRSŠ v SIO skupnostih

Nova situacija v kateri smo se znašli zahteva od strokovnih delavcev uporabo drugačnih pristopov pri delu z učenci in dijaki. Porajajo se vprašanja na katera zaenkrat nihče nima vseh odgovorov. Ta trenutek si vsi najbolj želimo, da bi našim učencem in dijakom omogočili kakovostno izobraževanje na daljavo.