8. konferenca ravnateljic in ravnateljev vzgojno-izobraževalnih zavodov v Republiki Sloveniji

Zavod Republike Slovenije za šolstvo pred začetkom novega šolskega leta organizira 8. konferenco ravnateljic in ravnateljev vzgojno-izobraževalnih zavodov v Republiki…

Dan dogodka: 24. 08. 2022
Priporočila za izbiro učbenikov in kompletov učnih gradiv za šolsko leto 2022/2023

Ob spoštovanju učiteljeve avtonomne izbire in presoje predlagamo, da pri odločanju o učbenikih, delovnih zvezkih in drugem učnem gradivu upoštevate…

Konferenca “Od poučevanja k učenju s formativnim spremljanjem”

Vabljeni na konferenco Od poučevanja k UČENJU s formativnim spremljanjem, ki bo potekala 30. avgusta 2022, v Cankarjevem domu Ljubljana…

Dan dogodka: 30. 08. 2022
Zbornik razvojne naloge Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme

V letih 2018–2020 je potekala na Zavodu RS za šolstvo razvojna naloga Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme: Formativno spremljanje…

Preprečevanje, prepoznavanje in naslavljanje medvrstniškega nasilja v VIZ

V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili Protokol ob zaznavi in za obravnavo medvrstniškega nasilja v vzgojno-izobraževalnih zavodih,…

Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega šolstva

V Digitalni bralnici ZRSŠ smo objavili Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega…

Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2022

Obveščamo vas, da smo konferenco KUPM 2022 zaradi epidemičnih razmer prestavili na 25. 4. 2022. Konferenco bomo izvedli v živo v Kongresnem centru Brdo,…

Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2022

Obveščamo vas, da smo konferenco KUPM 2022 zaradi epidemičnih razmer prestavili na 25. 4. 2022. Konferenco bomo izvedli v živo…

Dan dogodka: 25. 04. 2022
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih in področjih

V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili »Smernice za uporabo digitalne tehnologije 2021« za posamezne predmete in področja.

NA-MA POTI

Cilj projekta je NA-MA POTI – NAravoslovje, MAtematika, Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija, Interaktivnost je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki…

Projekt NA-MA POTI
Razvijanje kompetenc integriranega vodenja

Osnovni cilj projekta ILSP – Integrated Leadership in School Practice (Integrirano vodenje v šolski praksi) je zbrati dokaze iz prakse…

Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve

Cilj projekta DESIGN MY FUTURE – Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve je zmanjšati zgodnje opuščanje šolanja pri…