Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
otroci s posebnimi potrebami
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
otroci s posebnimi potrebami
Vpliv glasbe na otroke s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 1/2023
•
Avtorji:
dr. Erna Žgur
,
Ana Medved
,
Brina Jež Brezavšček
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
glasbene dejavnosti
,
poseben program vzgoje in izobraževanja
Vpliv glasbe na otroke s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Članek iz:
Glasba v šoli in vrtcu 1/2023
•
Avtorji:
dr. Erna Žgur
,
Ana Medved
,
Brina Jež Brezavšček
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
glasbene dejavnosti
,
poseben program vzgoje in izobraževanja
Inkluzija tudi v otroški literaturi za slepe
Članek iz:
Šolska knjižnica 1/2020
•
Avtorji:
Aksinja Kermauner
,
Jerneja Herzog
,
Maja Logar
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
slikanica
,
bralno ovirane osebe
,
slepi in slabovidni
,
prilagojena literatura
,
tipanka
Dolgotrajno bolni učenci – podpora svetovalne službe
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2-3/2017
•
Avtorji:
Maja Gorenc Šulc
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
individualizirani program
,
dodatna strokovna pomoč
,
dolgotrajno bolni otroci
Izzivi za sistemsko ureditev zgodnje obravnave otrok v Republiki Sloveniji
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 1/2017
•
Avtorji:
dr. Manica Jakič Brezočnik
,
mag. Polona Šoln Vrbinc
,
mag. Ksenija Švalj
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
predšolska vzgoja
,
zgodnja obravnava
,
izhodišča za sistemsko ureditev
Kako napisati poročilo o otroku s posebnimi potrebami – smernice in napotki
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2-3/2019
•
Avtorji:
dr. Branka D. Jurišić
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
poročila
,
priporočila šoli in staršem
Kako napisati poročilo o otroku s posebnimi potrebami?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1/2019
•
Avtorji:
dr. Branka D. Jurišić
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
dodatna strokovna pomoč
,
poročilo
,
temeljno sporočilo
,
priporočila
,
predlogi
Razvijanje socialno-emocionalnih kompetenc s pomočjo metode čuječnost pri osebah s posebnimi potrebami
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018
•
Avtorji:
Barbara Hribar
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
metode dela
,
čustveno opismenjevanje
,
socialno-emocionalne kompetence
,
čuječnost
,
primeri iz prakse
Izhodišča za pedagoško vodenje v inkluzivni šoli
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2022
•
Avtorji:
dr. Natalija Vovk Ornik
,
Miriam Stanonik
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
inkluzivna kultura
,
pedagoško vodenje
Razvojni projekti kot priložnost za posodobitev sistema dela z otroki s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2017
•
Avtorji:
mag. Polona Šoln Vrbinc
,
mag. Ksenija Švalj
,
dr. Manica Jakič Brezočnik
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
posebne potrebe
,
sistem dela
,
zgodnja obravnava
,
socialna vključenost
Kakšne barve je veter? Ali barvo lahko slišimo? Likovno umetnostna vzgoja in otroci s posebnimi potrebami
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2016
•
Avtorji:
mag. Marjan Prevodnik
•
Ključne besede:
likovna umetnost
,
otroci s posebnimi potrebami
,
likovno umetnostna vzgoja
,
posebne metode
,
radost pri delu
,
gibalno ovirani otroci
Vključenost otrok s posebnimi potrebami v programe za predšolske otroke v obdobju med leti 2000 in 2015
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2016
•
Avtorji:
Nataša Satler
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
osebe s posebnimi potrebami
,
predšolsko obdobje