Digitalna bralnica
-
TIMSS 2015, 4. razred, MEDNARODNA RAZISKAVA TRENDOV ZNANJA MATEMATIKE IN NARAVOSLOVJA Izvleček nacionalnega poročila o prvih rezultatih
-
ITS – priročnik za načrtovanje in izvedbo interdisciplinarnega tematskega sklopa
-
Analiza izobraževanja na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji, delno poročilo, julij 2020
-
Medpredmetne in kurikularne povezave: Priročnik za učitelje
-
Četrto vmesno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolsko leto 2017/2018
-
Analiza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji
-
Student Voice in Education – Cidree Yearbook 2019
-
Prvo vmesno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolsko leto 2014/2015
-
Drugo vmesno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolsko leto 2015/2016
-
Tretje vmesno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolsko leto 2016/2017
-
Primerjalni prikaz rabe jezikoslovnih izrazov pri pouku tujih jezikov v osnovnih in srednjih šolah
-
Konferenca učiteljev in učiteljic razrednega pouka 2020, zbornik povzetkov
-
Uvedba celostnega pedagoško-zdravstvenega modela
-
Analiza obremenjenosti šolskih svetovalnih delavcev
-
Poročilo o spremljavi izvajanja prenovljenega dela posebnega programa vzgoje in izobraževanja za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami od 21. d