Analize, raziskave in poročila
-
Zaključno poročilo poskusa Uvajanje posodobljenega koncepta prepoznavanja in vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi
-
Končno poročilo spremljanja uvajanja obveznega vsebinskega sklopa Aktivno državljanstvo v srednjih šolah
-
Analiza vpisov v spletišče Katalog potrjenih učbenikov
-
Poročilo o analizi dejavnikov, ki vplivajo na ugled in privlačnost učiteljskega poklica
-
Končno poročilo o uvajanju poskusa Uvajanje tujega jezika v obveznem programu in preizkušanje koncepta razširjenega programa v osnovni šoli
-
Zagotavljanje enakih možnosti v izobraževanju za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami
-
Jeziki v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju – analiza stanja
-
Vodenje in praksa profesionalnega učenja in sodelovanja v vrtcih in šolah
-
Tretje vmesno poročilo o uvajanju, spremljanju in evalvaciji prilagojenega izobraževalnega programa osnovne šole z enakovrednim izobrazbenim standardom za otroke z avtističnimi motnjami
-
Drugo vmesno poročilo o uvajanju, spremljanju in evalvaciji prilagojenega izobraževalnega programa osnovne šole z enakovrednim izobrazbenim standardom za otroke z avtističnimi motnjami
-
Spremljava uvajanja posodobljenih elementov programa umetniška gimnazija – smer gledališče in film KONČNO POROČILO
-
Analiza individualiziranih programov za otroke s posebnimi potrebami
-
Spremljanje javno veljavnega programa Glasbeno uvajanje po Edgarju Willemsu s poskusom (2012), končno poročilo
-
Povzetek poročil skupin za analizo učnih načrtov v osnovni šoli in gimnaziji
-
Uvajanje in evalvacija prenovljenih učnih načrtov programa Glasba na glasbenih šolah (2013), končno poročilo