Analize, raziskave in poročila
-
Zagotavljanje enakih možnosti v izobraževanju za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami
-
Jeziki v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju – analiza stanja
-
Vodenje in praksa profesionalnega učenja in sodelovanja v vrtcih in šolah
-
Drugo vmesno poročilo o uvajanju, spremljanju in evalvaciji prilagojenega izobraževalnega programa osnovne šole z enakovrednim izobrazbenim standardom za otroke z avtističnimi motnjami
-
Spremljava uvajanja posodobljenih elementov programa umetniška gimnazija – smer gledališče in film KONČNO POROČILO
-
Analiza individualiziranih programov za otroke s posebnimi potrebami
-
Spremljanje javno veljavnega programa Glasbeno uvajanje po Edgarju Willemsu s poskusom (2012), končno poročilo
-
Povzetek poročil skupin za analizo učnih načrtov v osnovni šoli in gimnaziji
-
Uvajanje in evalvacija prenovljenih učnih načrtov programa Glasba na glasbenih šolah (2013), končno poročilo
-
Pouk slovenščine in matematike ter socialno-čustveno odzivanje učenk in učencev v času drugega vala epidemije covida-19
-
Analiza izobraževanja na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji, delno poročilo, julij 2020
-
Četrto vmesno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolsko leto 2017/2018
-
Analiza izobraževanja na daljavo v času prvega vala epidemije covida-19 v Sloveniji
-
Prvo vmesno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolsko leto 2014/2015
-
Drugo vmesno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolsko leto 2015/2016