Analize, raziskave in poročila
-
Tretje vmesno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolsko leto 2016/2017
-
Uvedba celostnega pedagoško-zdravstvenega modela
-
Analiza obremenjenosti šolskih svetovalnih delavcev
-
Poročilo o spremljavi izvajanja prenovljenega dela posebnega programa vzgoje in izobraževanja za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami od 21. d
-
Stanje na področju poučevanja kitajščine v letu 2015/2016
-
Poročilo o spremljavi neobveznih izbirnih predmetov 2014/2015
-
Načrtovanje, spremljanje in evalvacija SVETOVALNEGA DELA V VRTCU – Analiza s priporočili
-
Izhodišča za delo v podružničnih šolah in kombiniranem pouku
-
Metodologija spremljanja in preprečevanja zgodnjega opuščanja izobraževanja in usposabljanja
-
Vpliv različnih dejavnikov na doživljanje in znake stresa pri učencih v 6. in v 8. razredu osnovne šole
-
Mentep povzetek poročila
-
Analiza standardov znanja na poklicni in splošni maturi
-
Vmesno poročilo o uvajanju, spremljanju in evalvaciji prilagojenega izobraževalnega programa osnovne šole z enakovrednim izobrazbenim standardom…
-
Končno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolska leta 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
-
Hkratno opismenjevanje v slovenščini in madžarščini v dvojezični osnovni šoli (2015), končno poročilo