Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
dr. Tanja Rupnik Vec
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
dr. Tanja Rupnik Vec
Sistematično spodbujanje, spremljanje in preverjanje vsepredmetnih veščin v mednarodnem projektu Spremljanje vsepredmetnih veščin
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2016
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
,
Amela Sambolić Beganović
•
Ključne besede:
vsepredmetne veščine
,
formativno spremljanje
,
avtentični pouk
,
samouravnavanje
Kako lahko učitelj spodbuja blagostanje/dobrobit učencev
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2023
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
•
Ključne besede:
dobrobit
,
čustveno blagostanje
,
psihološko blagostanje
,
socialno blagostanje
,
pozitivno duševno zdravje
Učenje veščin kritičnega mišljenja – ne le vzgojno-izobraževalna možnost, temveč temeljna pravica vsakega učenca
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2018
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
•
Ključne besede:
veščine
,
poučevanje
,
kritično mišljenje
Kako spodbujati kritično mišljenje pri pouku slovenščine? Primer obravnave Blatnikove Električne kitare
Članek iz:
Slovenščina v šoli 3/2017
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
,
dr. Špela Bregač
•
Ključne besede:
veščine
,
kritično mišljenje
,
kritično mišljenje pri slovenščini
Empatija in integriteta: dve odliki učitelja oz. sredstvo in predmet poučevanja obenem
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
•
Ključne besede:
poučevanje
,
empatija
,
integriteta
Vodenje v smeri razvoja kulture samorefleksije v šolah – temelj profesionalnega razvoja in rasti zaposlenih
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2022
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
•
Ključne besede:
profesionalni razvoj
,
prepričanja
,
samorefleksija
,
organizacijsko učenje
Veščine kritičnega mišljenja – večni izziv poučevanja in učenja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2017
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
•
Ključne besede:
veščine
,
poučevanje
,
kritično mišljenje
Psihologija mišljenja: najpogostejše zmote pri argumentiranju in vsakodnevnem sklepanju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1/2016
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
•
Ključne besede:
psihologija
,
kritično mišljenje
,
argumentiranje
,
sklepanje
Sistematično spodbujanje, spremljanje in preverjanje vsepredmetnih veščin v mednarodnem projektu Spremljanje vsepredmetnih veščin
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2016
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
,
Amela Sambolić Beganović
•
Ključne besede:
vsepredmetne veščine
,
formativno spremljanje
,
avtentični pouk
,
samouravnavanje