Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Osebe s priznano mednarodno zaščito
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
didaktika zgodovine
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
didaktika zgodovine
Zgodovinske obletnice v kulturi spominjanja – 2. del
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2022
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
kultura spominjanja
,
zgodovinske obletnice
,
didaktika zgodovine
,
zgodovina
,
didaktični pristopi
Intervju pri pouku zgodovine na srednji tehniški šoli
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2018
•
Avtorji:
Kristina Vrtovec Repič
•
Ključne besede:
zgodovinski intervju
,
ustni viri
,
jugoslovanska kriza v 80. letih
,
didaktika zgodovine
,
osamosvojitev Slovenije
Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2018
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
didaktika zgodovine
,
učenje zgodovine
,
vseživljenjse veščine
,
kritično mišljenje
,
delo z viri
Z Jenkom na pot! Zgodovinske osebnosti in dogodki se lahko povežejo in oživijo v računalniški igri
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2019
•
Avtorji:
Boštjan Kernc
•
Ključne besede:
19. stoletje
,
igrifikacija
,
računalniška igra
,
didaktika zgodovine
,
Davorin Jenko
Avtentično učenje zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2019
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
primarni in sekundarni zgodovinski viri
,
taborsko gibanje
,
slovenska zgodovina 19. stoletja
,
didaktika zgodovine
,
avtentično učenje zgodovine
Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri pouku zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2020
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
ustvarjalnost in inovativnost
,
ustvarjalni in nadarjeni učenci
,
didaktični in učni pristopi za spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti
,
inovativna učna okolja
,
didaktika zgodovine
,
ustvarjalno mišljenje
Slikarska, kiparska in arhitekturna dela kot vir za pouk zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
dr. Dragan Potočnik
•
Ključne besede:
kiparstva in arhitekture kot vir za učenje
,
dela slikarstva
,
interpretacija preteklosti
,
zgodovinski viri
,
didaktika zgodovine
Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine
Članek iz:
Zgodovina v šoli 1/2017
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
vrednotenja znanja
,
učenje zgodovine
,
orodja formativnega spremljanja
,
formativno spremljanje
,
didaktika zgodovine
Zgodovinske obletnice v kulturi spominjanja – 1. del
Članek iz:
Zgodovina v šoli 2/2021
•
Avtorji:
dr. Vilma Brodnik
•
Ključne besede:
kultura spominjanja
,
zgodovinske obletnice
,
didaktika zgodovine
,
zgodovina
,
didaktični pristopi