Priporočila za izbiro učbenikov in kompletov učnih gradiv za šolsko leto 2022/2023

Ob spoštovanju učiteljeve avtonomne izbire in presoje predlagamo, da pri odločanju o učbenikih, delovnih zvezkih in drugem učnem gradivu upoštevate…

Konferenca “Od poučevanja k učenju s formativnim spremljanjem”

Vabljeni na konferenco Od poučevanja k UČENJU s formativnim spremljanjem, ki bo potekala 30. avgusta 2022, v Cankarjevem domu Ljubljana…

30 avg. 2022
Zbornik razvojne naloge Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme

V letih 2018–2020 je potekala na Zavodu RS za šolstvo razvojna naloga Uvajanje formativnega spremljanja in inkluzivne paradigme: Formativno spremljanje…

Preprečevanje, prepoznavanje in naslavljanje medvrstniškega nasilja v VIZ

V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili Protokol ob zaznavi in za obravnavo medvrstniškega nasilja v vzgojno-izobraževalnih zavodih,…

Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega šolstva

V Digitalni bralnici ZRSŠ smo objavili Smernice za izvajanje izobraževanja na daljavo za vzgojno-izobraževalne zavode na področju osnovnega in srednjega…

Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2022

Obveščamo vas, da smo konferenco KUPM 2022 zaradi epidemičnih razmer prestavili na 25. 4. 2022. Konferenco bomo izvedli v živo v Kongresnem centru Brdo,…

Zaključna konferenca projekta NA-MA POTI

Konferenca namenjena sodelujočim v projektu NA-MA POTI bo potekala 30. junija 2022, v Kongresnem centru Brdo, Predoslje 39, Brdo pri…

30 jun. 2022
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih in področjih

V Digitalni bralnici Zavoda RS za šolstvo smo objavili »Smernice za uporabo digitalne tehnologije 2021« za posamezne predmete in področja.

Svetovni dan čebel

20. maja 2021 Slovenija in z njo ves svet četrtič obeležuje svetovni dan čebel, ki ga je Generalna skupščina OZN razglasila 20. decembra 2017.

NA-MA POTI

Cilj projekta je NA-MA POTI – NAravoslovje, MAtematika, Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija, Interaktivnost je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki…

Projekt NA-MA POTI
Razvijanje kompetenc integriranega vodenja

Osnovni cilj projekta ILSP – Integrated Leadership in School Practice (Integrirano vodenje v šolski praksi) je zbrati dokaze iz prakse…