Razredni pouk (2/2023)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

Tokratna številka revije Razredni pouk je posvečena razvoju bralne pismenosti na razredni stopnji. Vsebinsko raznoliki prispevki omogočajo vpogled v različne razsežnosti bralne pismenosti. Nekatere rezultate projekta OBJEM, ki je potekal v letih 2016–2022, predstavljamo v rubriki Strokovna izhodišča; projekt je omogočil drugačen vpogled v bralno pismenost, s tem pa tudi njen razvoj. Pišemo o opismenjevanju, prestavljamo rezultate raziskava PIRLS 2021, argumentiramo pomembnost ustreznega besedišča učencev, osvetljujemo pomen multimodalnosti ob predstavljenem modelu celostnega branja, pišemo o motivaciji in vlogi šolske knjižnice. V prispevkih iz prakse opišemo primer individualiziranega opismenjevanja z različnimi učinkovitimi didaktičnimi pripomočki in prestavljamo dejavno vlogo učenca, pri katerem refleksija o lastnem učenju in tekoča tehnika branja podpirata bralno razumevanje .

 

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Vrsta gradiva

Stopnja izobraževanja

ISSN 1408-7820
Število strani 64. str
Format A4