Digitalna bralnica
-
Delna zunanja diferenciacija pri madžarščini kot drugem jeziku v Dvojezični srednji šoli Lendava (2015), končno poročilo
-
Uvajanje in izvajanje inkluzije dijakov kot kompleksnega dvosmernega procesa (2016), končno poročilo
-
Smernice za uporabo IKT pri predmetu Angleščina
-
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi Biologija
-
Smernice za uporabo IKT pri predmetu Fizika
-
Smernice za uporabo IKT pri predmetu Gospodinjstvo
-
Smernice za uporabo IKT pri predmetu Kemija
-
Smernice za uporabo IKT pri predmetu Likovna umetnost
-
Smernice za uporabo IKT pri predmetu Matematika
-
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi Naravoslovje
-
Posodobitve pouka v gimnazijski praksi Nemščina
-
Smernice za uporabo IKT pri predmetu Šport
-
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu Tehnika in tehnologija
-
Smernice za uporabo IKT pri razrednem pouku
-
Oblikovanje strategij za povečanje dostopnosti in enakih možnosti v šolah, ki izvajajo nižji izobrazbeni standard