Predmetna razvojna skupina za zgodovino opravlja razvojno delo na področju didaktike zgodovine s poudarkom na:
- načrtovanju vzgojno-izobraževalnega dela,
- razvijanju in preizkušanju sodobnih didaktičnih pristopov in učnih strategij,
- formativnem spremljanju znanja in učenja zgodovine,
- preverjanju in ocenjevanju znanja zgodovine,
- spodbujanju računalniškega mišljenja pri zgodovini.
Kontakt: Elektronski naslov predmetne skupine
Več o predmetni skupini »Učni načrti
Digitalni učni načrti
Novice
Tekmovalni poli z navodili za vrednotenje tekmovanja učencev 8. in 9. razreda osnovne šole s področja zgodovine v šolskem letu 2024/25
Objavljamo tekmovalni poli z navodili za vrednotenje tekmovanja učencev 8. in 9. razreda osnovne šole s področja zgodovine za šolsko…

Dobitniki priznanj državne stopnje tekmovanja s področja zgodovine za učence 8. in 9. razreda v šolskem letu 2024/2025
Znani so rezultati oziroma dobitniki zlatih in srebrnih priznanj državne stopnje tekmovanja za učence 8. in 9. razreda osnovne šole…

Koledar
3. konferenca učiteljev/-ic družboslovnih in humanističnih predmetov “Mladi in državljanstvo” – DUH 2025
Konferenca je namenjena učiteljem družboslovnih, umetnostnih in humanističnih predmetov.
Spletne skupnosti
ŠS-Zgodovina študijska OŠ ŠS-Družboslovje študijska, SPI in NPI ŠS-Zgodovina študijska GIM SOD-Sodelov@lnica ZgodovinaUčbeniki in učila
Tekmovanja
Več informacij o tekmovanjih dobite tukaj.
Novice o tekmovanju
Poziv k prijavi udeležencev na selekcijsko tekmovanje s področja zgodovine v šolskem letu 2025/2026
Zavod RS za šolstvo v skladu s 5. členom Pravilnika o tekmovanju učencev 8. in 9. razreda osnovne šole s…

Tekmovalni poli z navodili za vrednotenje tekmovanja učencev 8. in 9. razreda osnovne šole s področja zgodovine v šolskem letu 2024/25
Objavljamo tekmovalni poli z navodili za vrednotenje tekmovanja učencev 8. in 9. razreda osnovne šole s področja zgodovine za šolsko…

Koledar tekmovanja
Več »Projekti

Razvijanje kompetenc integriranega vodenja
Osnovni cilj projekta ILSP – Integrated Leadership in School Practice (Integrirano vodenje v šolski praksi) je zbrati dokaze iz prakse...
Trajanje do 31. 08. 2022, Projekti, Zaključeni projekti

Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve
Cilj projekta DESIGN MY FUTURE – Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve je zmanjšati zgodnje opuščanje šolanja pri...
Trajanje do 31. 12. 2022, Projekti, Zaključeni projekti

Glas učenca – most do učenja
Cilj projekta STUDENT VOICE, Glas učenca – most do učenja je slišan in upoštevan glas učenca, ki temelji na vzpostavitvi...
Trajanje do 31. 08. 2019, Zaključeni projekti
Zadnje publikacije
-
Zgodovina v šoli (2/2024)
20,00 € -
Zgodovina v šoli (1/2024)
20,00 € -
Zgodovina v šoli (2/2022)
20,00 € -
Formativno spremljanje pri ZGODOVINI
11,90 € -
Letna naročnina na revijo Zgodovina v šoli
Cenovni razpon: od 12,50 € do 33,00 € Ta izdelek ima več različic. Možnosti lahko izberete na strani izdelka -
Poučevanje evropske zgodovine 20. stoletja
5,00 €
Digitalna bralnica
Več »Povezave
- Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport
- Katalog programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev
v vzgoji in izobraževanju - Državni izpitni center
- Center za poklicno izobraževanje
- CMEPIUS
- SIO
- DMFA
- Cobiss
- Muzeji in galerije
- Arhivi
- Oddelek za zgodovino, Filozofska fakulteta UL
- Oddelek za zgodovino, Fakulteta za humanistične študije UP
- Oddelek za zgodovino, Filozofska fakulteta UM
- Euroclio
- Historiana
- UNESCO