Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
učenci s posebnimi potrebami
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
učenci s posebnimi potrebami
Inovativna učna okolja: priložnost in možnost za zaposlovanje (tudi) oseb s posebnimi potrebami
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2/2016
•
Avtorji:
dr. Erna Žgur
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
inovativno učno okolje
,
lokalni obrtniki
Ocenjevanje znanja učencev s posebnimi potrebami pri predmetu šport
Članek iz:
Razredni pouk 2-3/2016
•
Avtorji:
Neža Lončar
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
šport
,
ocenjevanje
,
kriteriji ocenjevanja
Refleksije razrednega učitelja
Članek iz:
Razredni pouk 3/2019
•
Avtorji:
Tomaž Mikeln
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
vloga učitelja
,
inkluzija
,
ciljna naravnanost
,
osebnostna in strokovna rast
Moje prve izkušnje s poučevanjem
Članek iz:
Razredni pouk 3/2020
•
Avtorji:
mag. Simona Škvarč
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
pouk na daljavo
,
izkušnje
,
učiteljica začetnica
,
osebni izzivi
Učenci s posebnimi potrebami in njihovi dosežki pri nacionalnem preverjanju znanja iz matematike
Članek iz:
Matematika v šoli 3-4/2016
•
Avtorji:
Andrejka Slavec Gornik
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
izobraževalni dosežki
,
nacionalno preverjanje znanja iz matematike
Karierna orientacija učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2/2021
•
Avtorji:
Tjaša Lajmsner Paklec
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
karierna orientacija
,
model prednostnih kompetenc
,
svetovalna služba
Vloga inkluzivnega pedagoga v bolnišnični šoli
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
Nina Volčanjk
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
inkluzivni pedagog
,
bolnišnična šola
Inovativna učna okolja: priložnost in možnost za zaposlovanje (tudi) oseb s posebnimi potrebami
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2/2016
•
Avtorji:
dr. Erna Žgur
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
inovativno učno okolje
,
lokalni obrtniki