Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
integriteta
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
integriteta
Zakaj in kako se lahko integriteta ter z njo povezane vsebine vključijo v pouk
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
Maja Vačun
•
Ključne besede:
integriteta
,
obvezni predmeti
,
obvezni izbirni predmeti
,
osnovna šola
Kaj bi storil, če bi bil neviden?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
mag. Sofija Baškarad
•
Ključne besede:
splet
,
integriteta
,
zasebnost
,
anonimnost
,
etična dilema
,
miselni eksperiment
,
Gigesov prstan
,
sovražni govor
Zakaj je vredno krepiti integriteto otrok v šoli Prve izkušnje pilotnega projekta ,Krepitev integritete učencev v osnovni šoli’
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
mag. Klavdija Šipuš
•
Ključne besede:
državljanska vzgoja
,
pilotni projekt
,
integriteta
,
individualizacija
,
družbene norme
,
vrednote slovenske mladine
,
etika
,
vzgoja in izobraževanje
Ugled in zaupanje je vse, kar imamo
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
dr. Damjana Pondelek
•
Ključne besede:
vodenje
,
zaupanje
,
medosebni odnosi
,
integriteta
Empatija in integriteta: dve odliki učitelja oz. sredstvo in predmet poučevanja obenem
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
dr. Tanja Rupnik Vec
•
Ključne besede:
empatija
,
integriteta
,
poučevanje
Izzivi in priložnosti za integriteto šole v sodelovanju z okoljem
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
mag. Renata Zupanc Grom
•
Ključne besede:
družbena odgovornost
,
integriteta
,
deležnik
,
obvezen in razširjen program
Naša družba si zasluži, da integriteta postane standard
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3-4/2022
•
Avtorji:
dr. Robert Šumi
•
Ključne besede:
krepitev integritete
,
integriteta kot standard
,
družba
,
Komisija za preprečevanje korupcije
,
integriteta