Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
anksioznost
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
anksioznost
Strah pred matematiko ali matematična anksioznost
Članek iz:
Matematika v šoli 2/2022
•
Avtorji:
mag. Sonja Rajh
•
Ključne besede:
čustva
,
anksioznost
,
strah
,
dosežki
,
matematika
Socialno, čustveno in medkulturno učenje na ravni šol kot način zmanjševanja anksioznosti in agresivnosti: pregled obstoječih programov v Sloveniji in širše
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2-3/2017
•
Avtorji:
mag. Ana Mlekuž
,
dr. Ana Kozina
,
Manja Veldin
,
dr. Maša Vidmar
,
dr. Tina Vršnik Perše
•
Ključne besede:
agresivnost
,
socialne in čustvene kompetence
,
projekt ROKA v ROKI
,
anksioznost
,
razredno vzdušje
,
medkulturne kompetence
Prekinimo tišino – kako pomagamo otrokom s selektivnim mutizmom
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3/2020
•
Avtorji:
Karmen Mandl
•
Ključne besede:
anksioznost
,
strah pred govorjenjem
,
načini pomoči
,
selektivni mutizem