Pojdi na vsebino Pojdi na meni Išči po strani Seznam vseh strani Nastavitve dostopnosti
Logo ZRSŠ
Filtri za iskanje
Digitalizirani učni načrti Prijava
Logo ZRSŠ
Filtri za iskanje
  • Stiki s prakso
    • Aktualno

      • Prenova kurikularnih dokumentov
      • Trajnostni razvoj
      • Varno in spodbudno učno okolje
      • Nadarjeni
      • Projekti
      • Aktualno za ravnatelje

      Usposabljanja

      • Študijska srečanja
      • Seminarji
      • Samostojno učenje
      • Strokovne rešitve
      • Tematske konference
      • Konference in posveti

      Podpora VIZ

      • Svetovanja
  • Področja
    • Predšolska vzgoja

      • Kurikularni dokumenti
      • Priporočila in smernice za delo
      • Sodelovanje z vrtci

      Osnovna šola

      • Obvezni program
      • Razširjen program
      • Koncepti
      • Smernice, navodila in priporočila
      • Izobraževanje za otroke s
        posebnimi potrebami
      • Glasbeno izobraževanje

      Srednja šola

      • Srednje splošno izobraževanje
      • Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
      • Dijaški domovi
      • Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
      • Osebe s priznano mednarodno zaščito
  • Mednarodno sodelovanje
    • Mednarodno povezovanje

      • Partnerji

      Slovenci izven meja

      • Zamejsko šolstvo
      • Slovenci po svetu – Stičišče
  • Publikacije
      • Strokovne revije
      • E-učbeniki
      • Spletna knjigarna
      • Digitalna bralnica
      • Arhiv člankov iz revij
  • O nas
      • Splošno
      • Kontakti
      • Organizacijske enote
      • Temeljne naloge
      • Informacije javnega značaja
      • Celostna grafična podoba
      • Razpisi in javne objave
      • Nagrade in priznanja
      • Mediji o nas
      • English
      • Italiano
      • Magyar
  • Digitalizirani učni načrti
  • Prijava
  1. Domov
  2. Arhiv člankov
  3. agresivnost

Arhiv člankov iz revij

Pojdite nazaj na celoten arhiv člankov.

agresivnost


Učiteljevo prepoznavanje dejavnikov hiperaktivnosti, impulzivnosti in agresije kot motečega vedenja učencev na razredni stopnji in strategije dela
Članek iz: Šolsko svetovalno delo 1-2/2016•Avtorji: Maja Selko• Ključne besede: agresivnost, strategije, moteče vedenje, impulzivnost, hiperaktivnost, motnje pozornosti
Socialno, čustveno in medkulturno učenje na ravni šol kot način zmanjševanja anksioznosti in agresivnosti: pregled obstoječih programov v Sloveniji in širše
Članek iz: Šolsko svetovalno delo 2-3/2017•Avtorji: mag. Ana Mlekuž, dr. Ana Kozina, Manja Veldin, dr. Maša Vidmar, dr. Tina Vršnik Perše• Ključne besede: medkulturne kompetence, agresivnost, socialne in čustvene kompetence, projekt ROKA v ROKI, anksioznost, razredno vzdušje
Vloga čustveno-motivacijskih dejavnikov pri vedenju opazovalcev MVN
Članek iz: Vzgoja in izobraževanje 3-4/2018•Avtorji: mag. Andreja Babič• Ključne besede: medvrstniško nasilje, agresivnost, preventivni dejavnik, pasivni spodbujevalec, zagovornik, medosebna odzivnost
Merjenje agresivnosti v šolskem okolju: lestvica agresivnosti za učence in dijake AG-DU
Članek iz: Vzgoja in izobraževanje 3-4/2016•Avtorji: dr. Ana Kozina• Ključne besede: učenci, dijaki, agresivnost, merjenje agresivnosti, lestvica agresivnosti AG-DU, samoocenjevanje

Zavod RS za šolstvo

Poljanska cesta 28
Ljubljana

  • Kontakti
  • Pojdite na Twitter: @zrss_si
  • Pojdite na Facebook: @zavodzasolstvo
  • Splošni pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Izjava o dostopnosti
  • Mediji o nas
  • Temeljne naloge
  • IJZ
  • CGP
  • Organizacijske enote
  • Razpisi in javne objave
  • Nagrade in priznanja

Območne enote

  • Celje
  • Koper
  • Kranj
  • Ljubljana
  • Maribor
  • Murska Sobota
  • Nova Gorica
  • Novo mesto
  • Slovenj Gradec