Šolsko svetovalno delo (3/2023)

11,00 

Opis

Posodobitev programskih smernic za svetovalno delo je aktualna in odgovorna naloga ekspertne skupine, ki ob posodabljanju vsebin želi vzpostaviti konstruktiven dialog z akademiki, svetovalnimi delavci v praksi in drugimi udeleženci v vzgoji in izobraževanju. Celotno številko smo posvetili tej tematiki; analiziramo vpliv kompleksnih družbenih sprememb na blagostanje in zdravje najstnikov, ob tem navajamo raznolike kazalnike poslabšanja počutja in funkcioniranja najstnikov, kar se odraža v obsegu in kompleksnosti svetovalnega dela. Predstavljamo slovenski vprašalnik odnosne kompetence šolskih svetovalnih delavcev; gre za pripomoček za spremljanje profesionalnega razvoja svetovalne prakse, s pomočjo katerega predstavimo način vrednotenja, prikaza in razlage rezultatov s konkretnim primerom. Pišemo o pomenu razvojne vloge svetovalne službe v vzgojno-izobraževalnih ustanovah v kontekstu posodobitve programskih smernic ter objavljamo intervju s snovalko programskih smernic iz leta 1999, Gabi Čačinovič Vogrinčič, ki poudarja pomen razvojno-preventivnega dela, predvsem pa je treba pri svetovalnem delu izhajati iz otrok.

Dodatne informacije

Leto izida

Predmet/-i

Stopnja izobraževanja

, ,

Vrsta gradiva

ISSN 1318-8267
Število strani 48 str.
Format A4