Matematika v šoli (1/2025)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

V tokratni številki revije pišemo o finančni pismenosti, o pomenu, izzivih in priložnostih. Na sredini revije so na voljo Gradniki finančne pismenosti kot kratek povzetek teme.
V rubriki Iz razreda objavljamo štiri članke, kjer so opisani primeri učnih ur, ki učence in dijake opolnomočijo za dobro ravnanje z denarjem.
Članek Zrcaljenje z zrcali in kalejdoskopi nudi opis zanimive dejavnosti za zadnje triletje ali izbirni predmet matematične delavnice.
V rubriki Matematika skozi čas objavljamo aktualno temo o uporabi umetne inteligence pri poučevanju matematike v dveh različnih izobraževalnih okoljih: na Kitajskem in v Sloveniji. Rezultati potrjujejo, da umetna inteligenca prispeva k boljši individualizaciji, večji motivaciji in hitrejšemu usvajanju vsebin.

Vabljeni k branju, nabiranju novih idej in soustvarjanju naše revije.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

Vrsta gradiva

Stopnja izobraževanja

, , ,

ISSN 1318-010x
Število strani 64. str
Format A4