Opis
Osrednja tema pričujoče številke je preiskovanje. Pišemo, kako preiskujejo učenci in ob njih tudi učitelji.
V članku z naslovom Preiskovanje v matematiki za vse – učne ure za učitelje in učence avtorja predstavita teoretični uvod, na katerega se navezujejo in ga nadgradijo štirje primeri iz prakse.
Ti primeri iz prakse, v katerih avtorji preiskujejo učenje učencev, so dopolnjeni z učnimi scenariji, ki so bili razviti v mednarodnih projektih MERIA in TIME. Primeri so sicer namenjeni srednješolcem, a so načini dela pa tudi vsebine prenosljive in uporabne tudi za osnovnošolce.
Podobno lahko zadnji članek (v tej številki revije) o preverjanju znanja s tvorjenjem daljšega pisnega besedila učitelji nadgradijo in uporabijo na katerikoli stopnji izobraževanja in pri poljubni vsebini.
Pišemo pa tudi o zunanjih preverjanjih znanja, pri čemer se prvi članek ukvarja z nacionalnim preverjanjem znanja, drugi pa z mednarodnimi raziskavami.
Vabljeni k naročilu, branju in soustvarjanju naše revije.