Priročniki
-
Vodenje in podpora | Pojmovna mapa
-
Recommendations for achieving proficiency levels of childrend/pupils as they develop their digital competence
-
Vodenje in podpora | Priporočila
-
2. del | Primeri iz prakse – predšolska vzgoja
-
3. del | Primeri iz prakse – 1. in 2. vzgojno-izobraževalno obdobje
-
4. del | Primeri iz prakse – 3. vzgojno-izobraževalno obdobje
-
5. del | Primeri iz prakse – srednja šola
-
DigDaktika | Zbornik povzetkov
-
DigComp 2.2 | Okvir digitalnih kompetenc za državljane. Z novimi primeri rabe znanja, spretnosti in stališč.
-
Zakaj vključujoča šola – Zvezek 1
-
Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu – Zvezek 2
-
Vodenje razreda za dobro klimo in vključenost – Zvezek 3
-
Socialno in čustveno opismenjevanje za dobro vključenost – 4. zvezek
-
Tudi učitelji smo učenci – 5. zvezek
-
Vključevanje v vrtcu – 6. zvezek