Digitalna bralnica
-
TO JE MOJA DRUŽBA – EZ AZ ÉN TÁRSADALMAM
-
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu NEMŠČINA
-
Ugotavljanje matematičnega znanja
-
Fizika v šoli (2/2017)
-
Katalog programov obveznih izbirnih vsebin oziroma interesnih dejavnosti za srednješolce 2021/2022
-
Povzetek poročil skupin za analizo učnih načrtov v osnovni šoli in gimnaziji
-
Uvajanje in evalvacija prenovljenih učnih načrtov programa Glasba na glasbenih šolah (2013), končno poročilo
-
Pouk slovenščine in matematike ter socialno-čustveno odzivanje učenk in učencev v času drugega vala epidemije covida-19
-
Šolsko leto 2021/22 v Republiki Sloveniji v razmerah, povezanih s covidom-19: modeli in priporočila
-
Vzgoja in izobraževanje v Republiki Sloveniji v razmerah, povezanih s covid-19, Modeli in priporočila
-
Uporabna etika vključujočega, varnega in spodbudnega učnega okolja
-
TIMSS 2015, 4. razred, MEDNARODNA RAZISKAVA TRENDOV ZNANJA MATEMATIKE IN NARAVOSLOVJA Izvleček nacionalnega poročila o prvih rezultatih
-
ITS – priročnik za načrtovanje in izvedbo interdisciplinarnega tematskega sklopa
-
Analiza izobraževanja na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji, delno poročilo, julij 2020
-
Medpredmetne in kurikularne povezave: Priročnik za učitelje