Pojdi na vsebino Pojdi na meni Išči po strani Seznam vseh strani Nastavitve dostopnosti
Logo ZRSŠ
Filtri za iskanje
Digitalizirani učni načrti Prijava
Logo ZRSŠ
Filtri za iskanje
  • Stiki s prakso
    • Aktualno

      • Prenova kurikularnih dokumentov
      • Trajnostni razvoj
      • Varno in spodbudno učno okolje
      • Nadarjeni
      • Projekti
      • Aktualno za ravnatelje

      Usposabljanja

      • Študijska srečanja
      • Seminarji
      • Samostojno učenje
      • Strokovne rešitve
      • Tematske konference
      • Konference in posveti

      Podpora VIZ

      • Svetovanja
  • Področja
    • Predšolska vzgoja

      • Kurikularni dokumenti
      • Priporočila in smernice za delo
      • Sodelovanje z vrtci

      Osnovna šola

      • Obvezni program
      • Razširjen program
      • Koncepti
      • Smernice, navodila in priporočila
      • Izobraževanje za otroke s
        posebnimi potrebami
      • Glasbeno izobraževanje

      Srednja šola

      • Srednje splošno izobraževanje
      • Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
      • Dijaški domovi
      • Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
      • Osebe s priznano mednarodno zaščito
  • Mednarodno sodelovanje
    • Mednarodno povezovanje

      • Partnerji

      Slovenci izven meja

      • Zamejsko šolstvo
      • Slovenci po svetu – Stičišče
  • Publikacije
      • Strokovne revije
      • E-učbeniki
      • Spletna knjigarna
      • Digitalna bralnica
      • Arhiv člankov iz revij
  • O nas
      • Splošno
      • Kontakti
      • Organizacijske enote
      • Temeljne naloge
      • Informacije javnega značaja
      • Celostna grafična podoba
      • Razpisi in javne objave
      • Nagrade in priznanja
      • Mediji o nas
      • English
      • Italiano
      • Magyar
  • Digitalizirani učni načrti
  • Prijava
  1. Domov
  2. Digitalna bralnica
  3. Analize, raziskave in poročila
  • Katalog programov OIV
  • Kurikulum za razširjeni program osnovne šole
  • PriročnikiVeč: Priročniki
    • Coaching
    • Formativno spremljanje
    • Vključujoča šola
    • Dvig digitalne kompetentnosti
    • Posodobitve pouka v GIM praksi
    • Posodobitve pouka v OŠ praksi
    • Izzivi razvijanja in vrednotenja znanja v gimnazijski praksi
    • Splošno o učenju in poučevanju
    • Kulturno-umetnostna vzgoja
    • Aktivno državljanstvo
    • Bralna pismenost
    • Inkluzija
    • Scientix - NA-MA
    • Poučevanje matematike
    • Digitalna tehnologija
    • E-šolska torba
    • Dijaški domovi
    • Varna in trajnostna mobilnost
    • Večjezičnost
    • Profesionalni razvoj učitelja
    • Podjetnost
  • RevijeVeč: Revije
    • Vodenje v vzgoji in izobraževanju
    • Fizika v šoli
    • Geografija v šoli
    • Glasba v šoli in vrtcu
    • Matematika v šoli
    • Razredni pouk
    • Slovenščina v šoli
    • Šolska knjižnica
    • Šolsko svetovalno delo
    • Vzgoja in izobraževanje
    • Zgodovina v šoli
  • ZbornikiVeč: Zborniki
    • Zborniki razvojnih nalog
    • Inovacijski projekti
    • Družboslovje in humanistika
    • Jeziki v izobraževanju
    • KUPM
    • SIRikt/DigDaktika
    • Bralna pismenost v Sloveniji
    • Konferenca šolskih knjižničarjev
    • Konferenca o šolskem svet. delu
    • Konferenca za razredni pouk
    • Drugi zborniki s posvetov
  • Publikacije Šole za ravnatelje
  • Protokoli za ravnanje ob nasilju
  • Trajnostni razvoj
  • Gradiva za gluhe in naglušne
  • Šolstvo narodnosti
  • Referenčni okviri kompetenc
  • Izhodišča in smernice za prenovo
  • Smernice za uporabo digitalne tehnologije (2021)
  • Zbirka Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v vzgoji in izobraževanjuVeč: Zbirka Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v vzgoji in izobraževanju
    • Ukrepi izobraževalne politike
    • Mednarodne raziskave in študije
  • ATS STEM
  • ITS
  • Analize, raziskave in poročila
  • NA-MA POTI
  • OBJEM
  • POGUM in PODVIG
  • Starejše objaveVeč: Starejše objave
    • Katalogi nadaljnjega izobraževanja
    • Bralno društvo Slovenije
    • IKT smernice (2016)
  • Drugo
  • Vsi

Analize, raziskave in poročila


  • Analiza standardov znanja na poklicni in splošni maturi

  • Vmesno poročilo o uvajanju, spremljanju in evalvaciji prilagojenega izobraževalnega programa osnovne šole z enakovrednim izobrazbenim standardom…

  • Končno poročilo uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole, šolska leta 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018

  • naslovnica

    Hkratno opismenjevanje v slovenščini in madžarščini v dvojezični osnovni šoli (2015), končno poročilo

  • naslovnica

    Uvajanje izobraževanja na daljavo za dijake športnike (2011), končno poročilo

  • Uvajanje obveznega drugega tujega jezika v osnovne šole (2011), končno poročilo

  • naslovnica

    Delovanje Zavoda za slepo in slabovidno mladino Ljubljana kot centra za zagotavljanje pomoči na področju inkluzivnega izobraževanja slepih in slabovidnih otrok in mladostnikov (2012), končno poročilo

  • naslovnica

    Uvajanje športnih oddelkov v izobraževalni program Ekonomske gimnazije Kranj (2013), končno poročilo

  • naslovnica

    Preverjanje nekaterih elementov gimnazijskega programa s poskusom (2014), končno poročilo

  • naslovnica

    Delna zunanja diferenciacija pri madžarščini kot drugem jeziku v Dvojezični srednji šoli Lendava (2015), končno poročilo

  • naslovnica

    Uvajanje in izvajanje inkluzije dijakov kot kompleksnega dvosmernega procesa (2016), končno poročilo

  • Analiza izvajanja izbrinih predmetov v osnovni šoli

Digitalna bralnica

  • Katalog programov OIV
  • Kurikulum za razširjeni program osnovne šole
  • Priročniki
    • Coaching
    • Formativno spremljanje
    • Vključujoča šola
    • Dvig digitalne kompetentnosti
    • Posodobitve pouka v GIM praksi
    • Posodobitve pouka v OŠ praksi
    • Izzivi razvijanja in vrednotenja znanja v gimnazijski praksi
    • Splošno o učenju in poučevanju
    • Kulturno-umetnostna vzgoja
    • Aktivno državljanstvo
    • Bralna pismenost
    • Inkluzija
    • Scientix – NA-MA
    • Poučevanje matematike
    • Digitalna tehnologija
    • E-šolska torba
    • Dijaški domovi
    • Varna in trajnostna mobilnost
    • Večjezičnost
    • Profesionalni razvoj učitelja
    • Podjetnost
  • Revije
    • Vodenje v vzgoji in izobraževanju
    • Fizika v šoli
    • Geografija v šoli
    • Glasba v šoli in vrtcu
    • Matematika v šoli
    • Razredni pouk
    • Slovenščina v šoli
    • Šolska knjižnica
    • Šolsko svetovalno delo
    • Vzgoja in izobraževanje
    • Zgodovina v šoli
  • Zborniki
    • Zborniki razvojnih nalog
    • Inovacijski projekti
    • Družboslovje in humanistika
    • Jeziki v izobraževanju
    • KUPM
    • SIRikt/DigDaktika
    • Bralna pismenost v Sloveniji
    • Konferenca šolskih knjižničarjev
    • Konferenca o šolskem svet. delu
    • Konferenca za razredni pouk
    • Drugi zborniki s posvetov
  • Publikacije Šole za ravnatelje
  • Protokoli za ravnanje ob nasilju
  • Trajnostni razvoj
  • Gradiva za gluhe in naglušne
  • Šolstvo narodnosti
  • Referenčni okviri kompetenc
  • Izhodišča in smernice za prenovo
  • Smernice za uporabo digitalne tehnologije (2021)
  • Zbirka Ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti v vzgoji in izobraževanju
    • Ukrepi izobraževalne politike
    • Mednarodne raziskave in študije
  • ATS STEM
  • ITS
  • Analize, raziskave in poročila
  • NA-MA POTI
  • OBJEM
  • POGUM in PODVIG
  • Starejše objave
    • Katalogi nadaljnjega izobraževanja
    • Bralno društvo Slovenije
    • IKT smernice (2016)
  • Drugo
  • Vsi
  • «
  • 1
  • 2
  • 3

Zavod RS za šolstvo

Poljanska cesta 28
Ljubljana

  • Kontakti
  • Pojdite na Twitter: @zrss_si
  • Pojdite na Facebook: @zavodzasolstvo
  • Splošni pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Izjava o dostopnosti
  • Mediji o nas
  • Temeljne naloge
  • IJZ
  • CGP
  • Organizacijske enote
  • Razpisi in javne objave
  • Nagrade in priznanja

Območne enote

  • Celje
  • Koper
  • Kranj
  • Ljubljana
  • Maribor
  • Murska Sobota
  • Nova Gorica
  • Novo mesto
  • Slovenj Gradec