dr. Anton Polšak
Gmajne v Spodnji Savinjski dolini in regulacija Savinje
https://doi.org/10.59132/geo/2019/1/10-23 Povzetek V članku obravnavamo gmajne v Spodnji Savinjski dolini med Letušem in Levcem. Termin gmajna smo uporabili kot starejše,…
Vključujoča šola – nekateri poudarki z vidika geografije
https://doi.org/10.59132/geo/2018/2/8-17 Povzetek Vključujoča ali inkluzivna šola se kot ideja vključevanja čim več učencev v enotno šolo oziroma izobraževalni sistem intenzivno…
Od Celja do Logarske doline – avtentična naloga s prvinami formativnega spremljanja
https://doi.org/10.59132/geo/2018/2/26-37 Povzetek V članku avtor razmišlja o možnostih aktivne udeležbe dijakov pri pouku geografije v obliki samostojnega raziskovalnega dela. Gre…
Nekaj pogledov na uporabo geografskih virov
https://doi.org/10.59132/geo/2018/1/23-35 Povzetek V prispevku predstavljamo ključne vrste geografskih virov, ki se dokaj pogosto uporabljajo pri pouku geografije, njihovi primeri pa…
Lošinj – tipičen kvarnerski ali hrvaški otok?
https://doi.org/10.59132/geo/2017/3/8-18 Povzetek Hrvaški otok Lošinj sodi med manjše hrvaške otoke, ki pa si zasluži nekoliko več pozornosti, kot bi jo…
Prežihovi Samorastniki gimnazijsko medpredmetno
https://doi.org/10.59132/geo/2017/2/24-29 Povzetek Novela Prežihovega Voranca Samorastniki je poleg njegovega Boja na požiralniku eno izmed književnih del, ki jih morajo dijaki…
Samorastniki in Boj na požiralniku pri geografiji
https://doi.org/10.59132/geo/2017/2/14-23 Povzetek Članek analizira geografske vidike dveh Prežihovih novel – Boja na požiralniku in Samorastnikov. Ob poglobljenih študijah literarnih zgodovinarjev…
Koprsko pristanišče ali okno v svet na formativni način
https://doi.org/10.59132/geo/2016/2-3/125-139 Povzetek Prispevek predstavlja možni primer obravnave pristanišča Koper ob upoštevanju nekaterih korakov formativnega spremljanja oziroma ocenjevanja. Ker težnja po…
Nekaj vidikov formativnega spremljanja učenja
https://doi.org/10.59132/geo/2016/2-3/106-117 Povzetek Formativno spremljanje je način poučevanja, pri katerem učitelj sproti spremlja in ocenjuje učenčev napredek glede na želeni cilj….
Anketa o reviji Geografija v šoli
https://doi.org/10.59132/geo/2016/2-3/101-105 Povzetek Da bi izboljšali kakovost revije Geografija v šoli, smo decembra 2015 opravili krajšo anketo med bralci oziroma naročniki…
Brez namakanja v Egiptu ne gre
https://doi.org/10.59132/geo/2016/1/8-21 Povzetek V Egiptu je kmetijstvo nadpovprečno pomembno tako z vidika zaposlenosti kot BDP-ja. Dejstvo je, da kmetijstva ne bi…
Nekatere naravnogeografske posebnosti Lošča na Kozjanskem
https://doi.org/10.59132/geo/2016/1/22-34 Povzetek V članku so predstavljene nekatere značilnosti litotamnijskega apnenca in konglomerata na Kozjanskem. Posebej so izpostavljene naravnogeografske značilnosti hriba…