Kemija je temeljna naravoslovna in eksperimentalna veda, ki proučuje snovi, njihovo zgradbo, lastnosti in spremembe. Kot splošnoizobraževalni predmet v osnovni in srednjih šolah je usmerjena v pridobivanje in razvijanje temeljnih kemijskih znanj, spretnosti, stališč in odnosa, ki učencem in učenkam omogočajo aktivno in odgovorno življenje oziroma delovanje v sodobni družbi (npr. reševanje problemov, argumentirano, kritično presojanje itd.).
Kontakt: Elektronski naslov predmetne skupine
Več o predmetni skupini »Učni načrti
Digitalni učni načrti
Novice
Vabljeni k prijavi na študijska srečanja 2024
Konec avgusta 2024 se bodo pričela študijska srečanja za strokovne delavce vrtcev, osnovnih šol, šol s prilagojenim programom, srednjih šol,…
Naravoslovni tabor Slovenj Gradec 2023
V času od četrtka 26.10. do sobote 28.10.2023 je v OE Slovenj Gradec na Fakulteti za tehnologijo polimerov (FTPO) potekal…
Ozaveščanje otrok in mladostnikov glede problematike trgovine z ljudmi
Trgovina z ljudmi je huda oblika kaznivega dejanja in huda kršitev človekovih pravic, ki se pojavlja povsod po svetu. Čeprav…
Spletne skupnosti
Spletne učilnice za učitelje kemije v osnovni šoli Spletne učilnice za učitelje kemije v srednji šoliUčbeniki in učila
Projekti
NA-MA POTI
Cilj projekta je NA-MA POTI – NAravoslovje, MAtematika, Pismenost, Opolnomočenje, Tehnologija, Interaktivnost je razviti in preizkusiti pedagoške pristope in strategije oz. prožne oblike učenja, ki...
Trajanje do 31. 10. 2022, Projekti, Zaključeni projekti
Razvijanje kompetenc integriranega vodenja
Osnovni cilj projekta ILSP – Integrated Leadership in School Practice (Integrirano vodenje v šolski praksi) je zbrati dokaze iz prakse...
Trajanje do 31. 08. 2022, Projekti, Zaključeni projekti
Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve
Cilj projekta DESIGN MY FUTURE – Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve je zmanjšati zgodnje opuščanje šolanja pri...
Trajanje do 31. 12. 2022, Projekti, Mednarodni projekti
Zadnje publikacije
Publikacij trenutno ni na voljo.