Opis
Nova številka nosi naslov Od refleksije do supervizije pri svetovalnem delu. Supervizija se vse bolj uveljavlja tudi na področju vzgoje in izobraževanja; predstavljamo razvojno-edukativni model supervizije s tremi konceptualnimi izvori. Po teoretskem izhodišču v reviji predstavljamo še, kako lahko s pomočjo supervizije in intervizije v svojo prakso vnašamo smiselne izboljšave in permanentno skrbimo zase. Iz prakse sta nastala dva prispevka; prvi predstavi vključevanje načel formativnega spremljanja v individualno delo z dvojno izjemnimi dijaki, v drugem, ki je del nove rubrike Zgodbe iz svetovalne pisarne, pa pišemo o svetovalni podpori pri spoprijemanju otroka s strahom. V tokratnem intervjuju se je Matejka Lovše pogovarjala z vedno iskreno, hodomušno, neposredno in kritično Cvetko Bizjak. Sklenemo s spominom na pokojnega Metoda Resmana, profesorja in raziskovalca, ki si je ves čas prizadeval za podporo svetovalnemu delu.
Vabljeni k branju.