Šolska knjižnica (1-2/2025)

22,00 

Opis

Revija Šolska knjižnica nudi priložnost za osebni in profesionalni razvoj in je prava zakladnica dobrih idej. S svojo raznolikostjo prinaša rešitve in odgovore tako s področja stroke kot tudi prakse za osnovnošolske in srednješolske knjižničarje ter knjižničarje šol s prilagojenim programom, za začetnike v šolski knjižnici kot tudi novosti s področja umetne inteligence za že izkušene šolske knjižničarje, ki pa se vedno radi lotijo novih izzivov. Smiselna uporaba umetne inteligence v izobraževanju nas vabi k razmisleku, kako to predstaviti našim uporabnikom, da jo bodo znali rabiti na kritičen in etičen način. Poleg prispevkov o umetni inteligenci, najdete v reviji širok nabor zelo različnih dobrih praks, izvedenih na različnih koncih Slovenije, ki so lahko navdih in se s prilagoditvami lahko uspešno izvedejo še kje. V rubriki Stroka pišemo o trendih branja pri generaciji alfa, o delu z učenci z motnjami avtističnega spektra v šolski knjižnici in o šolskih knjižnicah v dobi umetne inteligence. V rubriki Praksa najdete raznolike izkušnje, od tega, kako organizirati šolsko knjižnico pod krošnjami, do izposoje elektronskih knjig, pišemo še o mesecu skupnega branja, o promociji srednješolske knjižnice, o ažurnih podatkih, ki so prvi korak do uporabnikov in o drugih zanimivih temah. Vabljeni k branju.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

Stopnja izobraževanja

,

ISSN 0353-8958
Število strani 96 str.
Format A4