Šolska knjižnica (1–2/2021)

Revija
Osnovna šola, srednja šola
Knjižnična dejavnost

22,00 

Kategoriji: ,

Opis

Letošnja prva dvojna številka v prvem  prinaša številne ideje za čas, ko pouk poteka na šoli, v drugem delu pa so prispevki, ki prikazujejo, kako je mogoče seči do učencev tudi na daljavo, z njimi ohranjati stik in jim tako omogočiti, da ostanejo povezani s šolsko knjižnico. V rubriki Stroka in praksa se dotaknemo obravnave domačega branja, razvijanja bralnih veščin, vpliva branja na empatijo otrok, iskanja novih načinov, kako pridobiti bralce, in priprav na Cankarjevo tekmovanje. V drugem delu revije objavljamo prispevke, ki so nastali v času prvega vala epidemije in prikazujejo prve utrinke dela šolskih knjižničarjev na daljavo. Opisane so ideje za objavljanje na spletni strani, podpora učiteljem z informacijami, izvedba medpredmetnega sodelovanja na daljavo v obliki ure KIZ in tehničnega dne ter potrebe po samoizobraževanju. Prikažemo kako organizirati šolski kulturni dogodek na daljavo, objavljamo usmeritve za uporabo Facebooka v šolski knjižnici, pišemo o izvedbi medpredmetne povezave v času pandemije covida-19, o uporabi spletnih strani in aplikacij, s katerimi se šolska knjižnica vključuje v proces učenja na daljavo, o opolnomočenju učencev z osnovnimi informacijami o rabi virtualnih knjižnic in knjigarn, dLib in Biblos, ter o izvedbi dneva dejavnosti na temo avtorskih pravic.

Dodatne informacije

Leto izida

Stopnja izobraževanja

,

ISSN 0353-8958
Število strani 96 str.
Format A4