Razredni pouk (2-3/2024)

26,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

Tematska številka revije Razredni pouk je namenjena pouku na prostem. Številne raziskave na tem področju kažejo, da učenci, ki se učijo na prostem, pogosto kažejo večjo motivacijo in zanimanje za učenje, izkušenjsko učenje pa učencem omogoča praktične izkušnje in neposredno opazovanje naravnih pojavov, kar lahko izboljša razumevanje in pomnjenje učnih vsebin. Gibanje na svežem zraku in v naravi lahko pomagata izboljšati koncentracijo in pozornost učencev, ob čemer imajo učenci ogromno možnosti akcije in interakcije s sovrstniki, s čemer razvijajo socialne veščine. Nenazadnje je dokazano, da bivanje na prostem in stik z naravo zmanjšujeta stres in anksioznost, kar pozitivno vpliva na sposobnost učenja in pomnjenja, več gibanja med poukom na prostem pa lahko izboljša fizično zdravje, kar je povezano tudi z boljšim kognitivnim delovanjem in učnimi rezultati. Vabljeni k branju raznolikih prispevkov z navdihujočimi idejami.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Stopnja izobraževanja

,

Vrsta gradiva

ISSN 1408-7820
Število strani 128
Format A5