Opis
Tematska številka je namenjena učiteljevem vplivu na glasbeni razvoj otroka. V rubriki Stroka izpostavljamo vprašanja kurikula, ciljev izobraževanja ter načinov poučevanja inštrumenta in petja. Objavljamo prispevke študentk Akademije za glasbo pod mentorstvom profesoric; prva je raziskava o doživljanju zanosa tako pri učiteljih glasbe ob poučevanju kot pri učencih. Predstavljamo spoznanja o učinkovitosti izbranih glasbenih dejavnosti pri razvijanju socialnih veščin otrok z motnjami v duševnem razvoju. Karierna pričakovanja so za študente, ki razmišljajo o svoji poklicni poti, pomemben dejavnik, ki usmerja njihovo študijsko dejavnost; predstavljamo izsledke raziskave, ki je pokazala, da sta veselje do poučevanja in nastopanja glavna dejavnika, ki vplivata na karierna pričakovanja študentov. Posthumno objavljamo prispevek Franca Korbarja o poučevanju trobil. Praksa prinaša dva bogata prispevka, prvi o spremljavi otroških pesmi na Orffovih glasbilih in glasbenih ceveh, drugi o pesmih kot ritualih za posebne priložnosti. Sklenemo s predstavitvijo Zbornika o glasbenih društvih v 19. stoletju: med ljubiteljsko in profesionalno kulturo, ki je nastal na mednarodnem znanstvenem simpoziju v organizaciji Ljubljana Festivala. Notna priloga je nadaljevanje prejšnje, objavljamo naslednjih 32 skladb Bojana Glavine za dva klarineta.