Fizika v šoli (2/2025)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

V tokratni številki boste našli članke, ki raziskovanje postavljajo v središče učnega procesa: od pouka v skupinah in znanstvenoraziskovalnega pristopa ISLE do dejavnosti z micro:bitom, eksperimentalnih vaj, ITS in nalog, ki dijake spodbujajo k razmišljanju, primerjanju, ustvarjanju in postavljanju vprašanj. Vsi članki imajo skupen cilj – približati fiziko kot izkušnjo, ne kot razlago – kot pot, ne kot rezultat.
Eksperimentalno delo ni zgolj metoda, temveč način razmišljanja o učenju: o tem, kako učencem in dijakom omogočimo, da svoje ideje preizkušajo, jih gradijo skupaj z drugimi in ob tem razvijajo tako razumevanje fizike kot tudi veščine, ki jih bodo potrebovali v življenju.

Vabljeni k branju, nabiranju novih idej in soustvarjanju naše revije.

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

,

Stopnja izobraževanja

, ,

Vrsta gradiva

ISSN 1318-6388
Število strani 66 str.
Format A4