Predmetna skupina za gospodinjstvo in šolsko prehrano sledi strokovnim usmeritvam, ki omogočajo izboljšanje znanja, veščin in dosežkov ter izboljšanju kakovosti vseživljenjskega učenja pri predmetu gospodinjstvo.
Vsebine predmeta gospodinjstvo so naravnane na pridobivanje temeljnih znanj, spretnosti in veščin učencev o hrani, prehrani in zdravju, pripravi hrane, osebnih financah, družinski ekonomiki, potrošniški vzgoji, tekstilu in oblačenju, bivanju in okolju.
Kontakt: Elektronski naslov predmetne skupine
Več o predmetni skupini »Učni načrti
Digitalni učni načrti
Novice
Smernice za prehranjevanje v vzgojno-izobraževalnih zavodih
Objavljene so nove Smernice za prehranjevanje v vzgojno-izobraževalnih zavodih, ki so bile sprejete na Strokovnem svetu Republike Slovenije za splošno…
Ozaveščanje otrok in mladostnikov glede problematike trgovine z ljudmi
Trgovina z ljudmi je huda oblika kaznivega dejanja in huda kršitev človekovih pravic, ki se pojavlja povsod po svetu. Čeprav…
Uspešen začetek novega šolskega leta
Spoštovane ravnateljice, ravnatelji in ostali zaposleni v vzgojno-izobraževalnih zavodih, spoštovani otroci, učenci in dijaki, spoštovani starši. V novem šolskem letu…
Koledar
Več »Spletne skupnosti
Spletna učilnica za gospodinjstvoUčbeniki in učila
Projekti
Razvijanje kompetenc integriranega vodenja
Osnovni cilj projekta ILSP – Integrated Leadership in School Practice (Integrirano vodenje v šolski praksi) je zbrati dokaze iz prakse...
Trajanje do 31. 08. 2022, Projekti, Zaključeni projekti
Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve
Cilj projekta DESIGN MY FUTURE – Opolnomočenje mladih za premišljene izobraževalne in karierne odločitve je zmanjšati zgodnje opuščanje šolanja pri...
Trajanje do 31. 12. 2022, Projekti, Mednarodni projekti
Glas učenca – most do učenja
Cilj projekta STUDENT VOICE, Glas učenca – most do učenja je slišan in upoštevan glas učenca, ki temelji na vzpostavitvi...
Trajanje do 31. 08. 2019, Zaključeni projekti
Zadnje publikacije
Publikacij trenutno ni na voljo.