Headteachers’ Networks for Leadership Development

https://doi.org/10.59132/vviz/2023/54/84-101 Abstract The National School for Leadership in Education, a unit within the National Education Institute of Slovenia, designed the…

A Curriculum for Career Development of Educational Staff

https://doi.org/10.59132/vviz/2017/2/123-133 Abstract A curriculum is an intellectual output 2 (IO2) of the project. The curriculum consists of 5 modules that…

Educational Material with Sample Activities

https://doi.org/10.59132/vviz/2017/2/97-112 Abstract The following intelectual output (IO3) aims at enhancing the knowledge and skills for the career development of educational…

Recommendations for Policy Makers

https://doi.org/10.59132/vviz/2017/2/83-95 Abstract The following recommendations for policy makers represent the Intellectual Output (IO) 4 of the Erasmus+ project LeadCareer. They…

About Erasmus+ LeadCareer Project

https://doi.org/10.59132/vviz/2017/2/5-13 Abstract The article gives an overall view of the Erasmus+ LeadCareer project. It clarifies its main idea, aims and…

Vodenje kariere ravnateljev

https://doi.org/10.59132/vviz/2017/3/7-35 Povzetek Pričujoči članek predstavlja temeljno teoretsko izhodišče za opolnomočenje ravnateljev za vodenje kariere v okviru storitev vseživljenjske karierne orientacije….

Usposabljanje strokovnih delavcev za vodenje strokovnih aktivov

https://doi.org/10.59132/vviz/2017/1/25-44 Povzetek V svetu obstaja vse več raziskovalnih in praktičnih dokazov, da distribuirano vodenje z usposobljenimi vodji aktivov pomembno prispeva…

Intervju z Anastazijo Avsec, namestnico direktorice evropske šole v Frankfurtu

Povzetek Pogovor o delu direktorja v evropski šoli in o izkušnjah ravnateljevanja v slovenski šoli.

Izkušnji z mentorstvom in coachingom skozi oči novoimenovanih ravnateljev: paralelni intervju z dr. Jernejem Šoštarjem, ravnateljem Osnovne šole Kašelj, in dr. Majo Matrić, ravnateljico Osnovne šole Cerklje ob Krki

https://doi.org/10.59132/vviz/2021/1/95-101 Intervju z ravnateljema v prvem mandatu ravnateljevanja na temo njunih izkušenj z mentorstvom in coachingom. Avtorica intervjuva dr. Mihaela…

Od retrospektive do perspektive: kako smo v slovenskem vzgojno-izobraževalnem prostoru uvajali in bomo izvajali (kolegialni) coaching

https://doi.org/10.59132/vviz/2021/1/47-62 Povzetek V prispevku uvodoma utemeljujemo coaching kot sodobno obliko profesionalnega in osebnostnega razvoja posameznikov ter učinkovit pristop k reševanju…

Izkušnja novoimenovanih ravnateljev s coachingom

https://doi.org/10.59132/vviz/2021/1/27-45 Povzetek Prva leta ravnateljevanja predstavljajo najtežje obdobje v profesionalnem in osebnem razvoju novoimenovanih ravnateljev. Običajno še nimajo veliko izkušenj…

Spremljanje in vrednotenje profesionalnega učenja in sodelovanja v slovenskih vrtcih in šolah

https://doi.org/10.59132/vviz/2022/3/90-106 Povzetek V prispevku se osredotočamo na spremljanje in vrednotenje učinkov profesionalnega učenja in sodelovanja strokovnih delavcev v vzgoji in…