Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
varno in spodbudno učno okolje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
varno in spodbudno učno okolje
Intervju z dr. Zoro Rutar Ilc
Članek iz:
Razredni pouk 1/2020
•
Avtorji:
dr. Sandra Mršnik
,
dr. Leonida Novak
•
Ključne besede:
delavnica
,
intervju
,
varno in spodbudno učno okolje
S konstruktivnim sodelovanjem na čim bolj pozitiven način vpeljati spremembe v vzgojno-izobraževalni proces v času epidemije covida-19 in v prihodnje
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2021
•
Avtorji:
Mija Penca Vehovec
,
Jasna Špindler
•
Ključne besede:
asertivna komunikacija
,
varno in spodbudno učno okolje
,
uvajanje sprememb
,
zaposleni kot nosilci sprememb
,
analiza konteksta
Nasilje v razredu – kaj pa varno in spodbudno okolje?
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
mag. Mojca Pušnik
•
Ključne besede:
varno in spodbudno učno okolje
,
medvrstniško nasilje
,
razredna klima
Razredna klima kot varovalni dejavnik medvrstniškega nasilja v šoli
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
mag. Ingrid Klemenčič
•
Ključne besede:
medvrstniško nasilje
,
razredna klima
,
varno in spodbudno učno okolje
Otroški parlamenti® o varnem in spodbudnem učnem okolju
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
Marko Rengeo
•
Ključne besede:
otroški parlament
,
participacija otrok in mladih
,
medvrstniško nasilje
,
varno in spodbudno učno okolje
Varno in spodbudno okolje v srednjih šolah
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
Nomi Hrast
,
Kristjan Kos
,
Kristijan Briški
,
Rožle Stajner
•
Ključne besede:
srednja šola
,
dijaki
,
varno in spodbudno učno okolje
,
dijaška organizacija
Pedagoško vodenje razrednikov s poudarkom na uvajanju nekaterih elementov varnega in spodbudnega učnega okolja ter s povezovalnim sodelovanjem s starši
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2022
•
Avtorji:
Alica Prinčič Röhler
,
dr. Milena Kerndl
•
Ključne besede:
varno in spodbudno učno okolje
,
pedagoško vodenje
,
razrednik