Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
okolje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
okolje
Načrtovanje učnega sklopa s poudarkom na trajnostnem razvoju in razvijanju trajnostne mobilnosti
Članek iz:
Razredni pouk 1/2021
•
Avtorji:
dr. Nina Novak
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
načrtovanje
,
okolje
,
aktivna vloga učenca
,
dokazi
,
učni sklop
Sistematično razvijanje trajnostnih znanj pri učencih s podporo in pomočjo različnih podpornih projektov
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2021
•
Avtorji:
mag. Marjana Kolenko
•
Ključne besede:
okolje
,
VITR
,
podporni projekti
,
trajnostna znanja
VITR – na poti k okoljski etiki
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 3/2021
•
Avtorji:
mag. Darja Silan
•
Ključne besede:
okolje
,
VITR
,
okoljska etika
Izzivi sodelovanja vrtca in šole z okoljem
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 3/2022
•
Avtorji:
mag. Renata Zupanc Grom
•
Ključne besede:
okolje
,
sodelovanje
,
družbena odgovornost
Celostni pristop k vključevanju vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4/2017
•
Avtorji:
Saša Kregar
•
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
okolje
,
veščine 21. stoletja
,
celostni pristop
,
didaktična priporočila
Spoznavanje degradiranih območij v lokalnem okolju ter raziskovanje sprememb v prostoru – projektno delo dijakov Srednje šole Domžale
Članek iz:
Geografija v šoli 1/2021
•
Avtorji:
dr. Barbara Lampič
,
Petra Dovč
•
Ključne besede:
občina Domžale
,
trajnostni razvoj
,
terensko delo
,
prostor
,
degradirana območja
,
okolje
,
razvoj veščin
,
aplikacija