Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
inkluzija
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
inkluzija
Pot k inkluziji v šolah s pomočjo programa Erasmus+
Članek iz:
Vodenje v vzgoji in izobraževanju 2/2024
•
Avtorji:
Ivana Majcen
•
Ključne besede:
inkluzija
,
program Erasmus+
,
vključevanje in raznolikost
,
Indeks inkluzivnosti
Razredna akceleracija kot inkluzivni pristop za nadarjene učence: izhodišča in praksa
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2024
•
Avtorji:
dr. Mojca Juriševič
,
dr. Mitja Krajnc
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
nadarjeni
,
inkluzija
,
akceleracija
Inkluzija kot posebnost normalnosti
Članek iz:
Razredni pouk 2/2017
•
Avtorji:
mag. Marko Strle
•
Ključne besede:
inkluzija
,
pedagoški delavci
,
skrb ranljivim družbenim skupinam
,
vidiki inkluzije
Refleksije razrednega učitelja
Članek iz:
Razredni pouk 3/2019
•
Avtorji:
Tomaž Mikeln
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
vloga učitelja
,
inkluzija
,
ciljna naravnanost
,
osebnostna in strokovna rast
Babilonski stolp – primer dobre prakse medkulturnosti in večjezičnosti v osnovni šoli
Članek iz:
Razredni pouk 2/2020
•
Avtorji:
Martina Seražin Mohorčič
•
Ključne besede:
delavnice
,
inkluzija
,
spodbudno učno okolje
,
večjezičnost
,
medkulturna vzgoja
Inkluzija – tudi v šolski knjižnici
Članek iz:
Šolska knjižnica 2/2017
•
Avtorji:
Barbara Kavčič
•
Ključne besede:
slovenščina
,
šolska knjižnica
,
slepi in slabovidni učenci
,
inkluzija
,
branje
,
spoznavanje okolja
,
KIZ
,
pravljice
Dolgotrajno bolni učenci – podpora svetovalne službe
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 2-3/2017
•
Avtorji:
Maja Gorenc Šulc
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
individualizirani program
,
dodatna strokovna pomoč
,
dolgotrajno bolni otroci
Vključevanje učencev z Downovim sindromom v osnovno šolo – primera dobre prakse
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2021
•
Avtorji:
Zofija Kolbl
,
Špela Ros
,
Katja Perko
,
Tjaša Peček
,
Loreta Hebar
,
Marija Kavkler
,
Alenka Šelih
,
Alenka Karlo
•
Ključne besede:
vloga učitelja
,
inkluzija
,
primeri dobre prakse
,
inkluzivna vzgoja in izobraževanje učencev z Downovim sindromom
Tipam trikotnike
Članek iz:
Matematika v šoli 1-2/2016
•
Avtorji:
Simona Keber Kumše
,
Andreja Verbinc
•
Ključne besede:
matematika
,
inkluzija
,
tipni model trikotnika
Druženje otrok in mladostnikov s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju z otroki dveh rednih mariborskih osnovnih šol
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 6/2018
•
Avtorji:
Tanja Kaučevič
,
Silvija Tomše
•
Ključne besede:
osnovna šola
,
integracija
,
inkluzija
,
otroci in mladostniki s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
,
dnevni center
Vloga inkluzivnega pedagoga v bolnišnični šoli
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5/2018
•
Avtorji:
Nina Volčanjk
•
Ključne besede:
učenci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
inkluzivni pedagog
,
bolnišnična šola
Inkluzija učencev z avtističnimi motnjami
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 1-2/2017
•
Avtorji:
Danica Klujber
,
Alisa Krajnc
•
Ključne besede:
inkluzija
,
osebe s posebnimi potrebami
,
učenci z avtističnimi motnjami
1
2
»