Opis
Dvojna številka revije je v celoti posvečena kurikularni prenovi, ki se je pravzaprav začela že v letu 2019 z analizo učnih načrtov v osnovni šoli in gimnaziji, ki jo je pripravil Zavod RS za šolstvo in v kateri je sodelovalo veliko število učiteljev, v ekspertne skupine pa so bili vključeni tudi strokovnjaki iz akademske sfere. Podobne analize so bile opravljene tudi za kataloge znanj splošnoizobraževalnih predmetov v poklicnem in strokovnem izobraževanju ter kurikuluma za vrtce. Na podlagi rezultatov in ugotovitev so nastali dokumenti z izhodišči za prenovo kurikularnih dokumentov.
S koncem leta 2025 bo zaključen projekt, v sklopu katerega bo poleg dveh variant kurikuluma za vrtce prenovljenih okoli 240 učnih načrtov in katalogov znanj, tudi v različici z obsežnimi didaktičnimi priporočili in priporočili za vrednotenje znanja, v prihodnjih dveh letih se bo kljub izteku projekta prenovilo vse preostale učne načrte.
Dvojna številka revije osvetljuje različne vidike prenove: od poti, ki smo jih že prehodili, pogledov na vlogo učitelja in učenca do sodobnih didaktičnih trendov in pomena skupnih ciljev. V ospredju so vloga učitelja in učenca v prenovljenih učnih načrtih, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, formativno spremljanje, skupni cilji, pa tudi razmišljanja učiteljev in ravnateljev o priložnostih in izzivih uvajanja prenovljenih dokumentov.
Vabljeni k branju in naročilu!














