Opis
V tej številki revije se posvečamo odnosu učencev do učenja matematike. Obravnavamo obe skrajnosti: nekateri učenci so skrajno navdušeni nad matematiko in še v prostem času preiskujejo matematične zakonitosti ter izdelujejo raziskovalne naloge, drugi pa imajo do nje izrazito negativen odnos, jo sovražijo in/ali se je celo bojijo.
Prva članka vsak po svoje obravnavata matematično anksioznost, ki negativno vpliva na proces učenja in dosežke učencev. Gre za občutek strahu ali tesnobe, ki se pojavi ob reševanju matematičnih problemov ali celo ob sami misli na matematiko.
Zmanjševanje matematične anksioznosti je ključnega pomena za spodbujanje matematične ustvarjalnosti. Učitelji lahko igrajo pomembno vlogo pri ustvarjanju spodbudnega učnega okolja, ki zmanjšuje stres in spodbuja ustvarjalno reševanje problemov. V tej reviji so v rubriki »Iz razreda« učitelji opisali, kako se z različnimi pristopi približajo svojim učencem in jim nudijo varno in spodbudno učno okolje, v katerem lahko vsak uresniči svoje potenciale.
Revijo zaključujejo članki s predstavitvijo primerov preiskovanj, ki lahko ob primerni podpori učitelja prerastejo v raziskovalne naloge na srečanju mladih raziskovalcev.
Vabljeni k branju, nabiranju novih idej in soustvarjanju naše revije.