Opis
Tokratno številko posvečamo karierni orientaciji in z njo povezanimi kompetencami, fleksibilnim trgom dela, prekarizacijo mladih in drugimi življenjskimi koncepti.
V rubriki Aktualno objavljamo priporočila za osnovno in srednjo šolo, kako karierno orientacijo izpeljati na daljavo, in sicer z individualnimi razgovori in skupinskim delom ter vključitvijo staršev v proces odločanja.
Analize in prikazi prinašajo prispevek o družbenih pogojih, v katerih živijo mladi, in o njihovem prilagajanju na spremenljive družbeno-ekonomske razmere, s poudarkom na opolnomočenju mladostnikov, povečevanju zaupanja do sveta in samozaupanju, kar naj bi bile osrednje dejavnosti kariernega svetovanja in svetovalnega dela z mladostniki. Sledi raziskava o aktivnosti karierne orientacije v času pouka na daljavo z opredelitvami nalog svetovalnih delavcev, razrednikov, drugih učiteljev in zunanjih izvajalcev ter natančnejšo opredelitvijo terminologije na tem področju.
V rubriki Teorija v praksi predstavljamo zgodovinski razvoj karierne orientacije, pišemo pa tudi o preseganju spolnih stereotipov v karierni orientaciji na področju izobraževanja, zdravja in socialnega varstva.
Številko sklene intervju z Marijo Radovanović o vzpostavitvi karierne orientacije v Srbiji.