Geografija v šoli (3/2025)

13,00 

Kategoriji: ,
Oznaka:

Opis

V zadnji številki letnika dr. Kunaver ob 30-letnici obstoja predstavi informacijski in izobraževalni center Jezerski hram v Dolenjem Jezeru pri Cerknici, v katerem širijo znanja o najznamenitejšem kraškem polju na svetu. Članku sledi intervju z ustanoviteljem omenjenega centra.
Odgovorni urednik analizira nekaj možnih scenarijev prihodnjega razvoja elektroenergetskega sistema v Sloveniji, še posebej pa velja natančno prebrati njegov članek o prenovljenih osnovnošolskih in srednješolskih učnih načrtih. Kar nekaj novosti je prinesla tokratna kurikularna prenova, tako v enotnem poimenovanju sestavnih delov, predvsem pa v novih vsebinah in skupinah ciljev ter novih oziroma prenovljenih ciljih.
Kje končajo velike količine odpadkov? Tudi v Veliki pacifiški coni smeti kot piše Urška Longar. Akcijski dnevi za Muro so pomembno povezali izobraževalne ustanove s slovenske in avstrijske strani mejne reke Mure. Namen in izvedbo tega projekta v slikovno bogatem članku predstavi Tatjana Kikec.
Študijo vpliva umetne intelligence na učne izide pri študiju geografije sta naredila Peter Kumer in Ana Vovk, avtorja z Inštitita za zdravje in okolje pa analizirata povezavo med prehranskimi sistemi in podnebnimi spremembami ter poudarjata pomen vzgoje in izobraževanja pri oblikovanju trajnostnih vedenjskih vzorcev.
Pa Zanimivosti? O mlinih na veter, pa ne v Don Kihotovi deželi, temveč na Slovenskem, piše Anton Polšak, Pedagoški oreh pa je tokrat spisalo orodje umetne intelligence.

Vabljeni k naročilu in branju!

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

,

Stopnja izobraževanja

Vrsta gradiva

ISSN 1318-4717
Število strani 64. str
Format A4