Opis
Aktualno številko smo naslovili Pripravljenost na vstop otroka v osnovno šolo.
Prvi prispevek obravnava pomen zagotavljanja razvojne, pedagoške in profesionalne kontinuitete ob prehodu otrok iz vrtca v prvi razred osnovne šole. Namen je osvetliti ključne izzive in možnosti tega prehoda z vidika otrokovega razvoja, učnega okolja ter sodelovanja med institucijami in starši. Drugi prispevek opredeljuje pojem pripravljenosti za šolo, ki presega normativno biologistično pojmovanje otrokove zrelosti in izpostavlja tako pripravljenega otroka kot tudi pripravljene starše ter šolo z upoštevanjem širšega sociokulturnega okolja za otrokov zgodnji razvoj in učenje. Predstavljamo pripomočke za oceno psihološke pripravljenosti otrok za šolo in pregled razvoja Toličičevega preizkusa.
Kakovosten prehod vpliva na uspešnost in zadovoljstvo otrok v šoli, zato ga ne gre gledati kot na rezultat enkratnega dogodka, pač pa kot proces, ki ima dolgotrajne posledice na otrokovo učenje in razvoj.
Vabljeni k branju.












