Vzgoja in izobraževanje (2-3/2025)

25,00 

Opis

Pred vami je tematska številka, posvečena formativnemu spremljanju – eni tistih tem, ki niso le aktualne, temveč na novo oblikujejo naš pogled na učenje, poučevanje in vlogo vseh udeležencev v vzgojno-izobraževalnem procesu.
Avtorji te številke so vzgojitelji, učitelji, ravnateljica, pedagoški svetovalci in drugi praktiki, ki formativno spremljanje živijo kot prakso in miselnost. V svojih besedilih delijo ne le uspehe, temveč tudi vprašanja, dvome, iskanja. Zanimivi so tako primeri iz vrtca kot tudi prakse iz predmetnega pouka, od športne in glasbene vzgoje do angleščine ter prometne varnosti. Prispevki iz različnih delov vzgojno-izobraževalnega sistema – od predšolske vzgoje do ravnateljske perspektive – kažejo, da formativno spremljanje ni samo didaktična strategija, ampak način razmišljanja, ki povezuje, spodbuja in odpira prostor za razvoj.
Vabljeni k branju in naročilu!

Dodatne podrobnosti

Leto izida

Predmet/-i

Vrsta gradiva

Stopnja izobraževanja

ISSN 0350-5065
Število strani 96 str.
Format A4