Pojdi na vsebino
Pojdi na meni
Išči po strani
Seznam vseh strani
Nastavitve dostopnosti
Filtri za iskanje
Vse
Digitalna bralnica
Knjigarna
Članki
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Filtri za iskanje
Vse
Dig. bralnica
Knjigarna
Članki
Stiki s prakso
Aktualno
Prenova kurikularnih dokumentov
Trajnostni razvoj
Varno in spodbudno učno okolje
Nadarjeni
Projekti
Aktualno za ravnatelje
Usposabljanja
Študijska srečanja
Seminarji
Samostojno učenje
Strokovne rešitve
Tematske konference
Konference in posveti
Podpora VIZ
Svetovanja
Področja
Predšolska vzgoja
Kurikularni dokumenti
Priporočila in smernice za delo
Sodelovanje z vrtci
Osnovna šola
Obvezni program
Razširjen program
Koncepti
Smernice, navodila in priporočila
Izobraževanje za otroke s
posebnimi potrebami
Glasbeno izobraževanje
Srednja šola
Srednje splošno izobraževanje
Srednje poklicno in strokovno izobraževanje
Dijaški domovi
Izobraževanje za dijake s posebnimi potrebami
Mednarodno sodelovanje
Mednarodno povezovanje
Mednarodni projekti
Partnerji
Slovenci izven meja
Zamejsko šolstvo
Slovenci po svetu – Stičišče
Publikacije
Strokovne revije
E-učbeniki
Spletna knjigarna
Digitalna bralnica
Arhiv člankov iz revij
O nas
Splošno
Kontakti
Organizacijske enote
Temeljne naloge
Informacije javnega značaja
Celostna grafična podoba
Razpisi in javne objave
Nagrade in priznanja
Mediji o nas
English
Italiano
Magyar
Digitalizirani učni načrti
Prijava
Kontrast in berljivost
Temni način
Črno / belo
Ponastavi
Domov
Arhiv člankov
predšolsko obdobje
Arhiv člankov iz revij
Pojdite nazaj na
celoten arhiv člankov
.
predšolsko obdobje
Usvajanje geografije se začne že v vrtcu
Članek iz:
Geografija v šoli 1/2024
•
Avtorji:
Sandra Pučko
•
Ključne besede:
podnebne spremembe
,
predšolsko obdobje
,
ozaveščanje
,
vreme
,
vremenski pojavi
Prednosti timskega dela v predšolskem obdobju in dan OBJEM-anja
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4-5/2023
•
Avtorji:
Mojca Kregar
•
Ključne besede:
timsko delo
,
vrtec
,
predšolsko obdobje
,
pismenost
Ustrezno razvite predopismenjevalne spretnosti v predšolskem obdobju kot ključni dejavnik za kasnejšo šolsko učno uspešnost
Članek iz:
Šolsko svetovalno delo 3-4/2016
•
Avtorji:
Tjaša Kanalec
,
dr. Martina Ozbič
•
Ključne besede:
predšolsko obdobje
,
zgodnja obravnava
,
ocenjevanje
,
predopismenjevalne spretnosti
,
opazovanje
,
profil
Predšolska bralna značka: konkretno in na kratko
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4/2019
•
Avtorji:
mag. Tilka Jamnik
,
Manca Perko
•
Ključne besede:
vrtec
,
predšolsko obdobje
,
Kurikulum za vrtce
,
predšolska bralna značka
,
pošolanje vrtcev
Predšolska bralna značka v kontekstu kritike pošolanja vrtca
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 4/2019
•
Avtorji:
dr. Marcela Batistič Zorec
•
Ključne besede:
vrtec
,
predšolsko obdobje
,
predšolska bralna značka
,
pošolanje vrtcev
Vključenost otrok s posebnimi potrebami v programe za predšolske otroke v obdobju med leti 2000 in 2015
Članek iz:
Vzgoja in izobraževanje 5-6/2016
•
Avtorji:
Nataša Satler
•
Ključne besede:
otroci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
osebe s posebnimi potrebami
,
predšolsko obdobje