Prenovljeni učni načrti za zgodovino so odlična priložnost za aktivnejšo vlogo učenca in mentorsko vlogo učitelja


https://doi.org/10.59132/viz/2025/4-5/90-92

Izvleček

V članku predstavljam svoje delo kot članica predmetne kurikularne skupine za zgodovino (dalje PKK) – podskupine za osnovno šolo ter novosti, izzive in priložnosti, ki jih učiteljem ponuja prenovljeni učni načrt za zgodovino v osnovni šoli. Le-ta za zgodovino prinaša pomembne spremembe in novosti, ki bodo pozitivno in spodbudno vplivale na delo učitelja in učencev v razredu. Poudariti velja, da vsaka sprememba od učiteljev zahteva določen čas za seznanitev z novostmi in njihovo ponotranjenje, pripravo novih učnih gradiv in didaktičnih pripomočkov ter načrtovanje pouka po posodobljenih smernicah.

Abstract

Reformed History Curricula: Opportunities for Greater Student Engagement and the Mentoring Role of Teachers

The article presents my work as a member of the subject curriculum group for history, specifically the subgroup for primary education, along with the innovations, challenges, and opportunities introduced by the reformed history curriculum for primary schools. The new curriculum brings significant changes and new perspectives that will have a positive and stimulating impact on teaching practice and student learning in the classroom. Every reform, how ever, requires teachers to devote time to familiarising themselves with the changes, internalising them, preparing new teaching materials and resources, and planning lessons in accordance with the updated guidelines.